Als je er 1 koopt, koop dat meteen een goede. Een van fatsoenlijke stof. Daar heb je echt jaren plezier van! Wij hebben een Amazonas, ding was over de 100 euro, maar hij gaat nu al 2 jaar mee en er word echt lomp mee gedaan. Deze: hangmat En we kunnen er met z'n vieren in, ook heel gezellig! Wij hebben al veel hangmatten versleten door steeds een goedkoop ding te kopen en die zijn na 1 seizoen echt op. De stof scheurt dan uit of het weer komt er in.
Ja die van fatboy vinden wij ook erg mooi en willen we ook graag hebben maar ze zijn zo duur. Weet iemand ook waar ze misschien in de aanbieding zijn??
Wij hebben een fatboy headdemock hangmat super makkelijk om in te komen. Alleen wel wat lastiger om op te bergen elke avond maar kan je ook een zeil over spannen. Via de ing punten met flinke korting te koop dan voor 214 euro en voordeel van de fatboy is dat je niet bang hoeft te zijn of je hem wel goed hebt gespannen met touw enz...
wij hebben ook een fatboy hangmat.. heb ik paar jaar geleden voor mijn verjaardag gekregen. Echt een super fijn ding!!!!!
Bedankt voor de tip. Een vriendin van mij heeft een ING rekening en zij had nog heel veel punten dus wij hebben nu ook een fatboy hangmat besteld. Joehoe!!!