wij zitten te twijfelen om zo'n hangmatje te kopen voor de kleine. Die kan je zeg maar in de bax hangen. We kunnen er eentje voor 12,50 krijgen.. Maar ik twijfel of het handig is en of je er gebruik van maakt.. zijn er hier meiden die zo'n hangmatje hebben? of meiden met ervaring ermee?
een vriendin van me had er 1, t kindje lag er prinsheerlijk in maar ik durfde de kleine er echt niet alleen in te laten. Ik zat er altijd naast. Je weet maar nooit ,,,,,, maar hij lag heerlijk! Zo te zien dan hahah Je legde hem er in,,en binnen no time sliep meneer
Ik heb op een kinderdagverblijf gewerkt, en daar maakten we er ook gebruik van! Ik moet zeggen dat ik er alleen maar positieve ervaringen mee heb! Vooral als een kind erg onrustig is, schijnt dit zeer kalmerend te werken voor een kind. Vaak als ze wat ouder worden, vinden ze het ook nog eens prwachtig als je dat ding een zwieper geeft! Ze brullen het uit van het lachen! Maarja, het zal uiteindelijk ook met het karakter van je kindje te maken hebben hoe hij er op reageert. Voor die 12,50 zou ik hem in ieder geval wel aanschaffen om te kijken of het een succes is! Zo niet, van 12,50 ga je ook niet gelijk dood....
Ik wilde hem wel gebruiken, maar toen Tijn nog zo klein was, hadden we hier een hittegolf, was dus veel te warm. E even later begon hij meer te bewegen dus wilde meer ruimte. Dus toen maar lekker in de box gelegd.
Jij bedoeld echt zo'n hangmatje voor in de box... Ik beschreef zo'n hangnetje met een veer eraan voor de maxi-cosi....