Hallo allemaal, Op het kinderdagverblijf zag ik dat mijn dochter de eerste maanden erg lekker in een hangmat lag te slapen. Toen dacht ik, mss bij een tweede wel erg handig. Vond dat het toen niet meer uit kon qua geld, want zodra ze gaan draaien mogen ze er niet meer in. Heeft iemand ervaring met hangmatten? Het handigst is een die wel los in de kamer kan staan, maar niet aan het plafond.Alleen aan de box ook niet zo handig als je het kindje mee naar buiten wilt nemen. Ben in de zomer uitgerekend. Hoor graag ervaringen van mensen en welk merk zij hebben!
De mini monkey is een draagzak die je als hangmat in de box kan hangen en is niet zo duur, zeker niet tweedehands via mp
Die had ik bij de eerste te leen van mijn zus ideaal!! Nu helaas geen ruimte voor is wel een gevaarte!
Weet nu een beetje waar ik op moet gaan zoeken. Ben ook nog de Kangoo baby hangmat. Die ziet er ook erg leuk uit. Niet zo makkelijk uit elkaar te halen om ergens mee heen te nemen. Kangoo baby hangmat | Rainbow Hangmatten en Hangstoelen, Online kopen hangmat 2013, hangstoel, babyhangmatten, klamboe, muskietennet