Hangmoeders

Discussion in 'De lounge' started by noukie89, May 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

Apr 3, 2012
    1,379
    0
    0
    probleem opgelost, toch?

2. noukie89

noukie89 Niet meer actief

Maar ja deze topic mag gesloten worden

want ja lezen doen jullie toch niet!

Want als je leest zou je lezen dat ik zeg dat als je dat een keertje doet of af en toe ik daar echt geen moeite mee heb alleen als het structureel gebeurd dan heb ik daar problemen mee!

als je moeder word weet je dat je dingen moet opgeven en dat is hier een van

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Maar als zouden ze dit elke avond doen.

Dat is toch hún probleem.
    Zolang de kindjes eten aandacht en liefde krijgen is er toch niks aan de hand?

Ze worden niet verwaarloosd hoor

4. Rnate

Rnate Fanatiek lid

Jan 10, 2010
    1,985
    0
    0
    Het probleem is dat er niet met je meegepraat wordt. Onze meningen zijn duidelijk anders. Maar ik wil graag zien/horen hoe perfect jij het gaat doen wanneer jij een kindje krijgt. Het loopt niet hoe jij het wilt en het valt ook van te voren niet te plannen.

Je bent en blijfs mens die ook behoefte heeft aan chillen/hangen/vrije tijd.

5. Butterfly30

Butterfly30 Actief lid

Nov 29, 2011
    247
    0
    0
    Emmen
    Hmmm, misschien moeten wij dan straks ook maar samen bij een winkelcentrum gaan hangen hihi, alleen hier in het dorp wordt het moeilijk. behalve een chinees en een aantal paviljoens valt hier weinig te beleven. We kunnen natuurlijk gaan rondhangen bij het strand, iets wat ik als ik overdag hebt gewerkt graag met mijn hond mag doen.

Maar goed weer ff on topic.

Ik denk dat veel mensen geen keuze hebben waar ze een huurwoning toegewezen krijgen.
    Vaak moet je lang ingeschreven staan, en als je een woning weigert dat je weer onderaan de lijst komt te staan.

Niet iedereen heeft het geluk, dat ze kunnen verhuizen als ik kijk hier in de gemeente dan moet je toch werkelijk minimaal 3 jaar ingeschreven staan om uberhaubt voor een woning in aanmerking te komen.

6. noukie89

ik ben en zal nooit de perfecte moeder worden en dat hoeft ook niet
    maar ik zal absoluut mijn kind leren dat hangen met je kind uit den boze is.

en ja ik zit regelmatig op het terras en ga regelmatig naar het centrum
    maar nogmaals ik zal geen hang mama worden

7. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    jij wilt je eigen mening opdringen aan anderen... en dan ook nog terwijl je zelf (nog) niet eens een kind hebt dus niet weet hoe dat in de realiteit gaat... hou toch op over anderen te oordelen en laat ieder zo leven als zij dat willen.... als jij er problemen mee hebt is dat jouw ding... alsof een ander dat wat boeit.... zij leven en genieten samen met hun kids... en tja de kledingstijl die je beschreef en de harde muziek e.d is ook niet mijn ding... maar ken wel meer mensen waarvan ik bepaalde dingen niet zelf zo zou doen maar dat zullen ze ook wel van mij vinden... nou prima.. maar respect en inleven is wel op zn plaats vind ik.... wacht maar tot je zelf kindjes hebt dan zit je ook ineens op een avond net lekker ergens en blijf je ergens een hapje eten en zie je dat het al 22.00 uur is... tsjah....

8. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    je zal je kind leren dat hangen met je kind uit den boze is? hoe wil je dat doen dan? zuipend op een terras met kindlief? dat mag dan weer wel he...:D

9. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik zou vroeger ook vaak oh dat zou ik nooit doen als ik later kids heb, of ik zet mijn kind nooit voor de tv als ik ffe rust wil, of mijn kind krijgt nooit snoep... of ik koop mijn kids niet om met een snoepje in de winkel zodat ze rustig blijven en ik gauw de boodschappen kan doen.... tja in real life zijn al die dingen toch echt weleens gebeurd... :p

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Tja hele dagen hangen bij het winkelcentrum is ook niet mijn ding :p. Dan kies ik er liever voor om met vriendinnen en onze kids hier in het plantsoen te zitten bij een speeltuin of bij iemand in de tuin.

11. noukie89

nou deze kinderen zitten alleen maar in de buggy en dan zijn ze 2 a 3 jaar!

12. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ben het helemaal met je eens

sommige mensen lezen volgens mij niet. TS bedoelt dat als je ELKE DAG van 's morgens tot 's avonds laat met je kindje in een winkelcentrum hangt bij jongeren met harde muziek, etc dat dat ''not done'' is
    Snap niet dat sommige zich het dan aantrekken die dit OOIT eens doen ipv ELKE DAG

en ik denk ook niet dat TS hier wakker van ligt, maar gewoon ff haar gal wou spuwen over wat ze had gezien in het winkelcentrum en dat frappant vond, wat ik goed kan begrijpen

er zijn hier wel vaker topics over van dit soort dingen, bijv geluidsoverlast van de buren die jonge kids hebben, en dan mogen dit soort dingen wel gezegd worden zoals '' wat een voorbeeld voor hun kinderen'' of '' wat een tokkies'' maar nu mag TS geen mening hebben en oordeelt ze???? beetje raar

13. Butterfly30

Butterfly30 Actief lid

Nov 29, 2011
    247
    0
    0
    Emmen
    Maar..... ts zal zelf dan daar ook wel rondhangen rond die tijden.

Hoe kan ze het anders zo stellig beweren? Echt terrasjes weer is het de afgelopen weken/maanden ook niet geweest.

14. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik zie het probleem niet zo ..

Oke, ik hang dan niet bij het winkelcentrum maar ik heb iedere avond, ja echt iedere avond een half uurtje de muziek keihard aan, we dansen hier dan tot we gek worden, naar bed gaan doen ze hier uit zichzelf rond een uurtje of 7 / 8 is het later ? Geen probleem, hier dus alles behalve rust en regelmaat..

Heb twee kids, eentje van 5 en eentje van 15 maanden, so what ??

Lekker leven en laten leven zou ik zeggen...

15. noukie89

maakt toch ook niet uit als je eens hard muziek aan hebt of dagelijks Als je het maar niet de hele dag doet je hebt ook buren

16. noukie89

ik doe ook niet echt elke keer op dezelfde tijd boodschappen de ene keer smorgens de andere keer in de avond

en nogmaals ik heb geen kind dus ja wat ik dan de hele dag doe maakt niet uit toch ik heb geen verantwoording over een kind

17. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

het gaat er toch om dat jij het niet goed vind dat kinderen aan zulke harde muziek worden blootgesteld een paar keer week ?

nogmaals gewoon leven en laten leven..

18. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

het ging er om dat TS het niet normaal vind dat sommige mensen 7 dagen in de week van 's morgens tot 's avonds met hun peuter rondhangen in het centrum ONDER ANDERE met harde muziek

maar de kern van het ''probleem'' is dat sommige moeders dus echt elke dag van 8.00-21.00 rondhangen met hun peuter van 2 die in een buggy zit gepropt bij het winkelcentrum. mensen die dit wel ''normaal'' vinden vind ik maar raar :p

Maar wat ze doen moeten ze idd zelf weten. TS ligt hier niet wakker van, maar wil gewoon ff melden dat het haar verbaasd dat sommige moeders er die levensstijl op na houden, is dat dan vreemd?? :( mag toch?? je mening geven is toch niet verboden??

19. noukie89

heb ik dat gezegt ( het gaat mij om het hangen) en ja als jij de hele dag door keihard muziek luisterd ja niet echt handig voor je kind zijn oren maar als je dat dagelijks 30 minuten doe so what ;)

maar je dit was mijn laaste keer dat ik reageer
    Want meeste mensen hebben stront hun ogen:$

20. Butterfly30

Butterfly30 Actief lid

Nov 29, 2011
    247
    0
    0
    Emmen
    Dan kan je ook niet heel stellig zeggen dat er elke dag van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat hangen. Wij hebben ook een eigen bedrijf, zoals vandaag begint mijn dag om zeven uur vanavond, tussendoor een paar kleine klusjes van een half uurtje ofzo.
    Maar het komt geregeld voor dat mijn partner ook van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat op pad is. Als ik dan dagdienst heb, en ik moet boodschappen doen zal het ook in de avonduren zijn.

Ben ik dan straks ook een ontaarde moeder, ondanks werk, eigen bedrijfje koophuis.

Share This Page