Nu best hoor, want het is vakantie.. maar gewone dagen niet en nu sowieso niet echt omdat ze nog kleine broertjes heeft en ik moet er wel bij zijn.
Maak je nou niet zo druk...mensen vinden het misschien ook raar dat jij de hele middag in je uppie op een terras gaat zitten.
nee het gaat om een groter dorp in de buurt en ja ik weet wat er in randstad gebeurt. Maar ja zo zijn er overal wel dingen waarvan ik denk WTF
weer zo'n verdraaiing ik zit zo nu en dan eens op het teras ( euhm laaste keer was ergens in deze maand) en ik ga echt niet in m'n uppie op het terras ben gen einzelganger
Het is idd heel erg sneu voor al die vrouwen die graag kinderen willen krijgen het niet lukt. Maar dat betekend niet dat iedere moeder dan maar telkens hier rekening mee moet houden en hun leven hier op aan moet passen omdat meschien juist een ongewenste kinderloze vrouw dit niet goedkeurt.
Dus omdat een paar mensen je mening afkeuren zijn het relnichten? Kom nou! Heb trouwens het hele topic gelezen en zo ongeveer 85% zegt volgens mij dat je je druk maakt om niks/leven en laten leven...allemaal relnichten?
Ja hoor, die kleine van mij gaat als het straks warm word in de avonden echt niet al om 7 uur op zijn bed liggen, wij zijn mensen die het heerlijk vinden om lekker lang buiten te hangen, so what ?? Zo lang alles gewoon nog goed gaat ( slapen, eten etc ) is het toch geen probleem ?? stel jij gaat naar een feest, ga je dan al om 7 uur weer weg omdat je kleintje dan naar bed moet ? Ik niet hoor, kom op zeg, ze spelen lekker met ze alle en gaan er echt niet aan kapot ... Misschien heb ik gewoon makkelijke kinderen... Maar ik vind echt dat je je enorm aanstelt .. Je weet gewoon niet of deze mensen de hele dag daar staan, klaar.
ik heb alleen de eerste 3 pagina's gelezen en gezien dat ts weer beschuldigd wordt van oordelen. nee, ik vind dat ook niet normaal. Met kleine kindjes hoor je activiteiten te doen die voor hen geschikt zijn en niet zomaar buiten doelloos rond te hangen. Ga even naar een speeltuin, kinderboerderij oid. Doe iets wat de motoriek verbetert of leer de kinderen iets van de natuur. Tuurlijk spreek ik ook wel eens met vriendinnen af, maar vind het ook belangrijk dat ik 1 op 1 met mijn kind bezig ben en dat die niet alleen naar volwassenen staat te luisteren. Maar daarbij vind ik ook dat peuters en kleuters gewoon ook in de zomer om half 8 binnen horen te zijn, in bad en naar bed. Maar hier lopen ze ook tot na 9 en buiten, ik vind dat abnormaal.