mijn lieve mamsje heeft een pooh wiegje voor mij gemaakt. ben er zo blij mee! ze is maar 2 daagjes bezig geweest dus dat viel gelukkig mee want ze heeft last van haar handen (carpaal tunnel syndroom) maar ze was wel zo lief om dit voor me te doen geweldig toch!
Het is niet mijn smaak, maar wel super lief dat je moeder dat gemaakt heeft. Heeft toch meer waarde op die manier!
Ahhh die is wel super schattig! Leuk hé moeders die dan dingen gaan maken, die vans ons heeft een koeiendeken voor in het wiegje gemaakt (boerderij kamer)
hihi jij zegts oms precies wat ik wil zeggen het is ook niet mijn ding maar vind het erg mooi gemaakt en erg origineel!
Hier hetzelfde, ook niet mijn smaak, maar het ziet er goed gemaakt uit hoor, hartstikke lief en knap van je moeder!
Wat een leuk wiegje zeg! Mijn smaak is het wel, zou het zo neerzetten. Ik kan nergens een leuk wiegje vinden, allemaal van die oudbollige dingen. En ik vind ze te duur voor de tijd dat je het gebruikt. We gebruiken wel het wiegje van mijn nichtje die nu 1 is. Niet mijn smaak maar ach voor die paar weken ...