hoi hoi, onze zoon heeft voor zijn 2e verjaardag 2 goudvissen gekregen. Hij vindt het helemaal geweldig!! maar nu wil ik de beestje ook een naam geven. geen namen zoals blub of goldie, maar ff wat originelers. een naam die voor de kids ook nog wel te doen is, oudste word bijna 4. wie o wie heeft de perfecte namen voor onze nieuwe huisgenootjes?? thanks! Joyce
sugar & pepper kluns & oelewapper Flip & Flop Kees & Hendrik Poes & muis Donder & Bliksem klets & Nat (moet ik nog even doorgaan?)
Hoi, Ik had weinig inspiratie, dus ik denk ik Google wel even. Ik heb helaas geen namen voor je kunnen bedenken, maar vond wel deze link: Hoe moet je een vis een naam geven - wikiHow Ik vond hem wel grappig groetjes van Hamtaro
Ik had 2 sluierstaarten: Nick & Simon Toen ik heeeeel wat jonger was had ik een goudvis genaamd Semafoor..
Wij hadden vroeger Micky & Minnie Suske & Wiske... of misschien.. Zilver & Brons? Brutus? Spongebob & Patrick?
- Zipje en Zopje (de 2 potloden uit het verhaal van Bert en Ernie) - Ed en Linda. Zo heetten mijn guppies vroeger.