ZIEK.. Waarom vandaag???!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Doula, 12 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik voel me verschrikkelijk! Ik ben echt nooit ziek! Laatste keer was 3 jaar geleden. En nu sinds vannacht... Alleen maar overgeven....
    HOE KAN DIT? 1 ding toevallig.. Vriendlief precies hetzelfde en nog dezelfde tijd ook nog... Dus.. wc's te kort. DRAMA!! Iets verkeerd gegeten? Maar wat....? Degene die mee aten hebben nergens last van...:(

Maar... vanavond heb ik een belangrijke presentatie met school. Als je het mist is het moeilijk om die punten in te halen.. Jullie snappen.. Ik BAAL als een stekker. Ik heb gezegd dat ik er alles aan ga doen om er te zijn. Ik hoop dat me maag wat rustiger wordt zodat ik vanavond 1.5 uur een presentatie kan houden.. Maar wat een ellende...:(

Het gaat nu wel weer iets beter als vannacht / vanochtend.. Ik hoop dat dit zo blijft en nog beter wordt.

Weet er iemand een wondermiddel dat je maag rustig wordt???;)

2. Fayy

Fayy Niet meer actief

Hallo,

wat verschrikkelijk dat je inene ziek bent geworden zeg.. het heerst best wel ik ben net van de griep af!
    als ik jou was zou ik gewoon wat paracetamolletjes nemen en goed uitrusten met een lekker kopje thee!!
    en vanavond gewoon gaan waneer je je iets beter voelt.. anderhalf uur pff dat is best lang zeg!!
    valt er ook niets te regelen dat dat een andere dag kan? vast niet he?
    anders gewoon gaan en als je je dan niet goed voelt dan zien ze dat echt wel!
    ik heb geen adviezen verder.
    hoop wel dat je je snel weer beter mag voelen en dan t liefst vanavond al!!
    beterschap, knuff fayy

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wat klote, ga cola drinken. Ik was van de week ook op een nacht erg beroerd, net niet overgegeven.
    S'morgens steeds steken in mijn buik.

Heb cola gehaald en mijn maag werd er rustiger van.

Ook een keer gehad naar een nacht alleen maar overgeven en na de cola niet meer overgegeven.
    Veel beterschap. Hopelijk lukt het je vanavond

4. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Het kan helaas niet verplaatst worden. Ouders / vriend/ vriendin enz. van de klas komen. En samen met de klasgenoten hebben we een "info avond" gemaakt. En ja.. Ik moet presenteren. Het is niet 1.5 uur non stop achter elkaar.. Maar toch. Je voelt je niet op me gemak lijkt mij haha.

Cola drinken?? Nog nooit van gehoord! Ga het wel proberen denk ik!

Ik denk dat ik zoiezo me gezicht laat zien, mocht het echt niet gaan.. Kan ik altijd nog naar huis. ( me ouders rijden me, dat scheelt haha ) En dan hoop ik dat ik wel als zijnde aanwezig wordt genoteerd....

5. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Gewone cola en geen cola light!
    Beterschap, ik hoop dat je er naar toe kunt.

6. Ik ben zondag op maandag nacht ziek gewordenmet de zelfde klachten.
    Nu gaat het weer beter en eten blijft binnen sinds vandaag.

Ik heb net mijn vader gesproken en er was een kindje van een collega die aan de diaree was en overgeven heel de nacht door en die kreeg advies op de eerste hulp om echte coca cola te drinken................binnen aan aantal uur was het kindje gestopt met supgen en diaree.
    Wat voor kinderen kan helpen kan ook goed zijn voor volwassenen,gewoon proberen dus.

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Minder zeg, helaas ziek zijn komt en het gaat. Heb ook wel eens gehoord dat cola goed helpt tegen misselijkheid. hopenlijk kun je vanavond toch gaan. Beterschap.

8. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Gewone coca cola is echt een wondermiddel hoor!
    Gewoon proberen en baadt het niet dan schaadt het niet ;)

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    beterschap!!!!!!

10. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Als je niet zwanger bent kun je bij de apotheek Domperidon halen. Dit werkt tegen misselijkheid. Zetpillen. Helpt als een trein. En Cola erbij voor je energie.

Beterschap en succes vanavond.

11. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb cola geprobeerd en sta verbaast! Stuk minder misselijk. Ben wel enorm gammel, maar zolang ik geen braaknijgingen heb kan ik vanavond wel gaan ( denk ik ) Ik ga straks proberen iets te eten. Af en toe eet ik bisquitje en dat soort licht verteerbare dingetjes.

Ik haat ziek zijn haha. Maar dat zullen jullie ongetwijfeld herkennen. Ik weet niet eens meer hoe het voelt om niet ziek te zijn haha.

12. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

lijkt wel te heersen peet was ook al hondsberoerd vanacht nou lijkt het wel weer tegaan.. haal voor de zekerheid wel een paar flesjes cola in huis voor het geval dat..

13. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Te vroeg gejuicht... Net al het cola en water er weer uit gegooid..:x
    Dit uurtje nog maar even afwachten.... Pff......:x

14. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Oh wat vervelend!
    Slappe thee met een biscuitje dan?

15. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Heb je frisse lucht al geprobeerd? Als ik ziek ben voel ik me vaak zo beroerd dat ik het liefste op de bank blijf liggen maar toch dwing ik mezelf dan om even een rondje te lopen buiten, daarna een lekkere douche schone kleren etc.
    Het helpt mij vaak om me beter te voelen.

Succes voor vanavond als je gaat en veel beterschap natuurlijk !!!

16. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Weer even een update!! Ik heb besloten om te gaan vanavond.

Heb gedoucht, aangekleed en opgemaakt ( wel 10x zo langer als normaal hahaha ) Ik neem af en toe een minihapje van een bisquitje en een slokje water, maar voor de rest "durf" ik niks te eten. Als het zo blijft als nu ben ik tevreden.. Ben wel sloom en alles doet pijn, maar het vreselijke misselijke gevoel is weg. ( even afkloppen) Bedankt voor jullie adviezen!:)

Liefs

Doula

17. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

heel veel succes vanaaf!!! rustig blijven ademen in via neus uit via mond.

18. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    hoe ging je presentatie?

19. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0