als ik jou was zou ik nu de vk bellen en zeggen dat je NU naar het ziekenhuis wil dat er een gyn naar kijkt, en met nu bedoel ik ook NU. Ik heb 3 kinderen gehad en nog nooit heeft er "iets"uitgehangen. Wel heb ik een baarmoederverzakking gehad en had ik dus het gevoel dat er iets uit hing. zeker als de vk het terug kon duwen is er iets wat er volgens mij niet hoort. Vind het dan ook belachelijk dat ze je wil laten wachten terwijl ze zelf niet weet wat het is. Voor hetzelfde geld is het wel ernstig en sla je jezelf straks voor je hoofd dat je hebt gewacht. Echt meid NU bellen, afdeling verloskunde is altijd open, zeker voor zulke dingen kun je rustig bellen.
Ok.. Dus de verlos weet niet wat het is, maar toch zegt ze dat het geen kwaad kan? Dat is knap! Was al in het zh geweest..
De vk weet niet wat het is, maar weet wel dat het geen kwaad kan? Heel apart... daar zou ik dus echt niet op vertrouwen.... Ik zou meteen naar het zkh gaan... Stel je voor dat het wel iets is wat kwaad kan, wat dan?
Het is misschien een verzakking van je plasbuis....ik heb dat gehad, maar wel na de bevalling. Het lijkt me heel vreemd dat dat de bevalling niet in de weg zit. Dat ding wat ik had leek al een bevalling op zich .
als ik zo'n dingne lees, ben ik blij dat wij altijd naar een gyne moeten ipv een vk! ik zou mij ook al lang zorgen maken en naar het ziekenhuis gereden zijn tenzij het helemaal niet zo erg is zoals wij het ons inbeelden??? heb je zelf geen idee wat het zou kunnen zijn?
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/410402-bevallen-poliep.html Ik denk dat ts al weet wat het is gezien haar vraag hier..
Inderdaad weet je al wat meer..? Als ik jou was was ik allang naar het ziekenhuis. Want het lijkt me niet dat zoiets bij een zwangerschap hoort.