Gezocht: Moderne box, strakke, nette box in wit of grijsbruin. Met verstelbare bodem. Uit een rookvrij huis!!!! Bijvoorbeeld zoiets: Lieke Met Lade | Boxen / box | Baby-Dump of Brent Met Lade | Boxen / box | Baby-Dump Vergoeding in overleg. Liefst in de buurt van Arnhem.
yup, die 2e box (brent met lade) staat in Wijhe (bij Zwolle) in een winkel voor 139 Babykamers, Kinderwagens en andere artikelen bij Bebie Boulevard in Wijhe staat nog veel meer boxen en andere spullen. A keuze is nieuw in doos B keuze is bijv. showmodellen Het zijn geen 2ehandsspullen, maar gewoon echt nieuw...
wij hebben daar onze box (Sid zonder lade) gekocht voor 110, was nieuw maar wel beschadigd, maar was alleen lakschade bovenop dus ff een beetje verf erop en klaar)
Hihihi, Dee, schaam je Juultje, zie er al wat leuks tussen staan! Alleen geen prijzen bij het nieuwe spul, en jammer dat ze er niet bij zetten waarom het een B-keus is. Zal ze eens bellen vandaag of morgen, ben wel benieuwd. We willen wel echt een lade i.v.m. (hele) beperkte ruimte. Ik hoop nog steeds op koopjes hier op ZP overigens!
Ja das wel lastig he? B keys is meestal licht beschadigd, maar soms ook niet ens is het alleen goedkoper omdat het niet meer in een doos zit! ja lade is wel handig. ik vind zelf zonder lade mooier en zet dan liever een mand of kist neer om spullen in op te bergen. maar goed wij hebben ook de ruimte dus ik heb makkelijk praten. wat wil je max. uitgeven voor een box dan? hahahahhahaha mooie box Dee!
Pfft ik weet het niet. Ligt ook een beetje aan de staat van de box. Zoals die ene box, 230 vind ik toch echt veels te veel geld hoor. Hoe lang staat het er nou?? Als de kleine op mij lijkt loopt hij/zij met 9 maanden en klimmen zal dan ook niet lang meer duren. Vind ik een beetje zonde. Dus ja, het ligt er maar net aan!
Ik heb er nog eentje staan. Hij is niet heel erg modern maar als je hem wit schildert zal hij er een stuk strakker uit zien. Mag weg voor 20,- euro inclusief opbergtas. Marktplaats.nl > Box verstelbaar hout - Kinderen en Baby's - Boxen
He, wat leuk! Wel zonder lade ja, maar 20 is geen geld... Ik moet even met mijn vriend overleggen, die is pas laat thuis. Mag ik je morgen wat laten weten? Is het uit een rookvrij huis? We hebben dezelfde vloer, dus zo te zien moet ik hem inderdaad schilderen ghehehe en je woont ook nog eens dichtbij (Schuytgraaf), makkelijk!
Ja het komt uit een rookvrij huis. Schuytgraaf is bij mij om de hoek, spoor onderdoor en je bent er Natuurlijk mag je het morgen laten weten.
Ik heb die witte maar dan zonder lade. Ik had er een boxzak aan hangen voor de speelgoedjes en dat was echt genoeg, zoveel ruimte had ik daarvoor niet nodig eigenlijk. Mijn dochter heeft aan de bovenrand gebeten dus hij moet een beetje opgeknapt worden, voor 20 euro kan je hem op komen halen als je dat wil, helaas woon ik nabij rotterdam niet echt in de buurt dus... wel uit een rookvrij huis de box is van babydump TWF model Timo zie: Timo Zonder Lade | Boxen / box | Baby-Dump
@sheann Ha, we vinden het heeeel verleidelijk maar zien er toch vanaf. Omdat ik nu echt niet meer met verf aan de slag moet/wil en vriendlief twee linkerhanden heeft, lijkt het ons niet handig. Toch heel erg bedankt voor het aanbod! @Lynn, we vinden hem mooi maar je woont helaas te ver weg! En het verf/opknapverhaal. Jij ook bedankt!
hoi, heb een witte Bopita box (type rocco) met lade in de aanbieding! Nog in goede staat en strak model! Laat maar weten als je interesse hebt!