Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een hoekbox, maar heb deze tot nu toe nergens kunnen vinden. Kan iemand mij vertellen waar deze te koop zijn??
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Wij hebben de box wel altijd in de hoek staan maar dat bedoel je vast niet
Ik weet niet of ze nog nieuw te koop zijn, maar als je een tweedehands ook prima vind op marktplaats staan er wel te koop. (althans ik neem aan dat je zo een 'driehoekige box' bedoeld)
Ik bedoel idd een 3-hoekige box (ivm weinig ruimte in de woonkamer) Als ik via google zoek, krijg ik idd wel resultaten voor marktplaats, maar die wat daar op staan vind ik niet echt mooi. En ik wil ook liever een nieuwe. Iemand die weet welke babyzaak dit verkoopt? (online mag ook)
De meeste zijn zelfgemaakt, wij hebben er één geleend van iemand. Is een campingbedje geen optie? Die kun je inklappen. Je hebt ook een reisbox met inhangwieg.
Ik had hem via Marktplaats gekocht. De verkoper noemde het een kwart ronde box. Misschien dat je daarop kan zoeken? Het was volgens mij een oud model van Bopita. Wij vonden hem ideaal, hebben ook geen grote woonkamer.
bopita heeft ze niet meer in de collectie... misschien dat ze er ergens nog een in een outletwinkel kunt krijgen; ik heb ff voor je meegekeken maar kon zo niks vinden... in duitsland hebben ze wel ovale boxen (ook wel iets ovaal-3 hoekig), maar kun je dan niet beter een (goedkoop) ledikantje in de woonkamer zetten, die zijn ook minder breed dan een box Of toch 2e hands via marktplaats en dan zelf opknappen
Marktplaats.nl - Kinderen en Baby's | Boxen | Gebruikt | Driehoekig bobita heeft ze dus nog wel Bopita :