Wie heeft er ervaring met deze hangwieg? Waar had je hem hangen? Hoe lang heb je hem gebruikt? Hoe is ie in het gebruik van grotere kindjes en kindjes die al kunnen draaien? En zijn er mensen die hem hebben gebruikt op een kleine kamer? Ik vroeg me bijvoorbeeld af of we hem boven ons bed kunnen hangen. Iemand hier ervaring mee? Is dit praktisch? Ben benieuwd Het is de bedoeling dat we er zeker een half jaar mee doen. We hebben geen extra slaapkamer voor de tweede zodat deze zo lang mogelijk bij ons op de kamer komt te liggen (eventueel later in een ledikant, maar het liefst zo lang mogelijk in de wieg).
Hallo, Wij hebben hem ook op de slaapkamer hangen en wij zijn er erg blij mee!! Afgezien van het feit dat ik hem echt super leuk vind...vind ook onze kleine het wel wat!! En ons mannetje is nu bijna 5 maanden en 65 cm en hij ligt er nog in....denk niet heel lang meer...het begint langzaam toch wel wat krapper te worden in de lengte (vooral als hij wakker is en zich omhoog probeerd te wurmen). En hij draait zich soms wel van linker naar rechter zij...of van zijn rug op zijn zij....en dat gaat opzich prima....maar het bedje hangt bij ons vrij dicht naast de muur dus dan hoor je het bedje soms wel lang de muur gaan....al is de muur daardoor niet beschadigt. Mocht er ooit een tweede komen ga ik hem zeker weer gebruiken!!
Geweldig ding! Ons meisje sliep er heerlijk in tot een maand of 6, toen werd het te klein. Wij hebben een enorme slaapkamer dus bij ons hing de wieg aan de driepoot, ideaal.
Wij hebben hem voor onze tweede aangeschaft, super ding, wou dat ik hem bij de eerste al had gehad. Hij ligt er nu nog in, past nog wel, maar hij begint zich aan dingen op te trekken, dus binnenkort moet hij toch echt naar zijn ledikant verhuizen. We hebben hem de eerste 5 maanden op onze slaapkamer gehangen en nu hangt hij in zijn eigen kamertje.
allebei onze kids hebben erin gelegen. helaas niet zo heel lang omdat ze heel vroeg waren met rollen. en ik dat toch niet zo'n slim plan vond. maar heerlijke wieg hoor. wij hadden in 3 kamers haken hangen dus overdag kon hij ook gewoon beneden hangen. (was heel handig toen ik een tijd de trap niet op kon en dus beneden moest leven)
Bedankt voor jullie reacties! @ young flower: jij noemde het omrollen als een reden om toch wat eerder over te stappen. Waarom was dat niet prettig mbt de wieg?
omdat mijn jongens heel snel waren met omrollen en ik was bang dat ze dan doorrollen tot ze tegen het doek aan lagen met hun gezichtje en dat vond ik niet zo'n prettig idee.
hoi Yukl, wij hebben hem ook, wij hadden de hang-sta wieg. En gaan hem dadelijk weer gebruiken. Fijne wieg. Ze heeft er ook hier tot 6 maanden ingelegen, maar toen vond ik het ook gewoon zwaar worden om haar telkens uit het wiegje te tillen. Ik vond hem vooral ook érg mooi ! Iedereen eigenlijk hihi. En het lijkt op de kamer ruimtelijker om de vloer vrij blijft. Wij hebben hem wel alleen op haar kamertje gebruikt en af en toe als logeerbedje meegenomen. Toen de bak van de wagen te klein werd, kon ze nog wel in het wiegje (op pootjes, naast ons bed) . Dat kon tot een maand of 8 .