Zapp of safety 1st advancer

Discussion in 'De babyuitzet' started by Kayra, Feb 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kayra

Kayra Actief lid

Jun 13, 2008
    146
    0
    0
    Interieur-architect
    Capelle a/d IJssel
    Hallo,

Ik heb op dit moment een quinny buzz, deze wil ik weg doen en een buggy nemen. Ik heb eerder een zapp gehad en daar was ik super tevreden over alleen het enige minpuntje was dat je het niet in verschillende standen kon verstellen.

Ik heb dus gelezen dat de advancer heel erg veel op de zapp lijkt alleen deze kan dus wel in standen gezet worden, wat me dus nogal fijn lijkt. Wie heeft er ervaring met de advancer?

Ik was erg ontevreden over de quinny buzz dus wil niet nog zo een miskoop begaan. Ik weet dat de zapp een super fijne buggy is, maar is de advancer ook zo fijn ;)

2. Seth77

Seth77 Actief lid

Jan 1, 2010
    160
    0
    0
    Holland
    Volgens mij zijn ze van dezelfde fabrikant, enkel is Saftey 1st een soort B-merk dacht ik. Betwijfel of er dan veel verschil tussen de wagens zit. Waarom kijk je niet breder? Er zijn meerdere merken.

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    De safety 1st advancer ziet er het zelfde uit. als de titum en wij hebben die gehad en nog steeds de zapp super ding. en vondt de titum super rijden maar hij is wel lager als de zapp

4. Kayra

Kayra Actief lid

Jun 13, 2008
    146
    0
    0
    Interieur-architect
    Capelle a/d IJssel
    Ik kijk niet breder omdat ik de zapp al een super fijne wagen vind. Maar omdat ze dus zeggen dat de advancer hetzelfde is, maar dat deze wel in ligstand kan, vraag ik me dus af of deze ook zo soepel en fijn rijd als de zapp. Als het niet zo is dan neem ik zoiezo een zapp. Ik heb een nogal klein autootje daarom vind ik het belangrijk dat het een klein pakketje is wanneer het is opgevouwen.

5. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,273
    0
    0
    Maastricht
    Safety 1st is het B-merk van Maxi-Cosi...

Share This Page