Op de verpakking van de babydump-lepeltjes ( die uit de doos) staat dat ze niet in de vaatwasser mogen.. Wie kan verzinnen waarom dat is.. Ik mik ze, net als zo'n "sensor-lepeltje" van nûby gewoon in de vaatwasser en kan niet iets zien waardoor ik denk "Zie je nou.. dáárom niet in de vaatwasser"...
Ze worden alleen af en toe oranje van de pastasaus Maar ik heb ooit een lepeltje gehad waar het plastic echt snel achteruitging in de vaatwasser. Geen idee waar die vandaankwam, maar na een paar rondjes meedraaien is die in de container beland. Misschien heeft deze ook zo'n slechte kwaliteit plastic..
Ik wist niet eens dat ze niet in de vaatwasser mogen. Ze gaan er hier al een jaar in en zien er nog steeds goed uit!!
Hebben de lepeltjes een print? Indien ja, dan is er een grote kans dat de print na een tijdje vervaagd.
Grappig, ik heb deze lepeltjes vandaag nog grondig bekeken en mezelf afgevraagd waarom ze in hemelsnaam niet in de vaatwasser zouden mogen! Het zijn doodnormale lepeltjes, zonder opdruk of wat dan ook. Ik doe ze dan ook gewoon in de vaatwasser.
Ik gooi ook bijna alles in de vaatwasser. Als het er niet tegenkan merk ik dat vanzelf,en dan had dat lepeltje/bekertje etc maar geen lepeltje/bekertje moeten worden. maar ik heb nog nooit iets gehad wat er echt niet tegen kon.
Onderin de vaatwasser kun je ze soms beter niet meedraaien vanwege verschil temperatuur (onder: heter). Hier leg ik de plastic lepeltjes bovenin; zoals ook flesonderdelen indien ik die meedraai in de vaatwasser.
Ik heb de vraag maar eens aan babydump zelf gesteld.. als t antwoord binnen is, zet ik t hier ff neer.. Vorige week heb ik bij kruitvat nog zo'n sesamstraat bordje en beker gekocht, van dat kunststof-spul.. Daar staat t op de bodem, "toprack only" oftewel.. bovenin Nu heb ik kleine borden toch al vaak bovenin, dus deze kan er mooi bij..
Ik heb t antwoord.... Niet dat dat 't me iets duidelijker maakt hoor: Geachte klant, Het product is niet vaatwas bestendig. Dit is ook wat onze leverancier aangeeft. Met vriendelijke groet, Gillian van Otterdijk Baby-Dump B.V.
ik bedacht me gisteravond precies hetzelfde. Ik vond opeens de lepeltjes achterin de la. Ik mik ze vandaag ook in de vaatwasser en zal zien wat de vaatwasser er mee gaat doen
@mail van de baby-dump; Lekker duidelijk antwoord :S Kan me ook geen reden bedenken waarom de lepeltjes niet in de vaatwasser mogen.