heej nou wij hebben al enkele namen en nou vinden wij de naam milan ook heel leuk maar mijn vriend vind het mooier om het met en y te schrijven en ik gewoon met een i maar dat vind hij weer zo gewoon wat vinden jullie mooier milan of mylan 1985beeb2009
Ik zou gaan voor Milan. Het lijkt mij heel erg vervelend om later steeds uit te leggen dat je naam met een y geschreven wordt. Ik zou juist gaan voor de meest voor de hand liggende schrijfwijze. Dit voorkomt dat jullie zoon steeds zijn naam zou moeten spellen of corrigeren. Succes met kiezen.
Milan - ik kan er ook niets anders van maken om de naam unieker te maken, zonder dat hij anders uitgesproken wordt.... Mielan ziet er ook niet uit , tenzij je half aziatisch was ofzo mie-lan -maar mogelijk betekend dat weer iets geks
thnx voor ullie reacties ik laat mijn vriend de reacties vandaag allemaal ff lezen mocht het deze naam worden hoop ik dat hij ook overtuigt is dat gewoon milan het leukst is 1985beeb2009
Ik snap niet waarom namen tegenwoordig zo spastisch geschreven moeten worden om hem apparter te maken Milan is gewoon een mooie, simpele slavische naam. Mylan komt meer amerikaans over en zal inderdaad worden uitgesproken als Mailan (net als Myles)..
loetje hihi ik ben het met je eens hoor ik vind dat ook maar ik heb me vriend kunnen overtuigen na het late lezen van de reacties hier dus als het milan word danword het gewoon zo geschreven MILAN iedereen bedankt voor jullie meening 1985beeb2009