Eva Eline .... Hannah Eline Ik vind Eva Eline wel lekker lopen . Ik vind Eline overigens het mooiste als roepnaam...
Hannah Eline bekt het lekkerst vind ik.. anders krijg je 2 e's die je moet uitspreken, en dat zorgt voor haperingen.. net zoals hannah anneleen
Wil je het als dubbele voornaam gaan gebruiken of Hannah/Eva als naam en Eline gewoon als 'extra' naam? Ik vind namelijk zowel Hannah Eline als Eva Eline niet zo lekker lopen. Sorry. Wel vind ik Eline ook een leuke naam voor als gewone naam, maar Eva vind ik ook leuk. Hannah is niet echt mijn smaak. (zo, volg je me nog? Ik geloof dat het wat vreemd opgeschreven heb )
Bij twee namen met een e heb je natuurlijk ook kans dat je rare initialen krijgt. Ik zou dus ook voor hannah gaan.
Ik vind Hannah mooier, maar als je graag de 2e naam Eline wilt hebben, vind ik daar Eva mooier bij staan: Eva Eline. zelf zou ik Eline niet als eerste naam nemen
dat kwam ook in mij op maar ja, E.E .... kan gek worden; maar H.E. kan ook gek worden dus volgens mij maakt dat niet zo veel uit.
Hannah en Eva zijn namen die beiden in mijn top 10 staan, dus ik zou hieruit ook geen keuze kunnen maken. Ik zou Eline als 2e naam gebruiken.