Heeft iemand hier pas geleden een bril besteld bij hans anders? Vorige week bij Hans Anders geweest. Zoon had bril uitgekozen. Ze hadden een korting van 50% of 3=1. Zoon heeft geen 3 brillen nodig dus gevraagd wat voordeliger is, 3=1 of 50% korting op 2 brillen. Vrouw gaf aan dat het beide op hetzelfde bedrag uit zou komen. Die vrouw zei: montuur die u nu heeft uitgekozen is 139 euro, glazen 139 euro dus totaal zit u dan op 278 euro, 2e bril komt op hetzelfde bedrag uit, dus met de 50% korting betaald u eigenlijk maar 1 bril, dus 278 euro voor 2 brillen. Ik denk nou dat valt mee. Mijn man ging vandaag dus einde dag met zoon die brillen bestellen. Kon ie 510 euro afrekenen voor 2 brillen... Incl 50% dat houdt dus in dat de brillen eigenlijk 510 euro per stuk kosten... Ik denk huh, het montuur is 139 euro, kosten die glazen dan 370 euro?? Het was toch 139? Kijk ik op de rekening, zie ik: enkelvoudige 1.6 glazen. Dat heeft hij met - 1.75 helemaal niet nodig. Man zei dat dat ook helemaal niet besproken is. Ik aan de telefoon met Hans Anders, zegt ze dat die normale bril een glasprijs heeft van 139.50 euro per glas en de zonnebril 159.50 euro per glas. Ik vind dat nogal wat. Het gaat maar om een enkelvoudige sterkte van - 1.75 dus die 1.6 glazen zijn overbodig vind ik. Zegt ze dat de 50% korting pas geld op brillen vanaf 1.6 glazen en dat ze daarom die standaard kiezen. Bij de 3=1 geldt die voorwaarde niet, de 3=1 was dus wel degelijk veel goedkoper geweest. Ga ik op hun site via de brillencalculator exact hetzelfde invullen als wat op mijn bon staat , kom ik uit op 368 euro per bril. Dat is dus 736 euro voor 2 brillen, en geen 1020. Met de 50% komt dat dan dus gewoon op 368 euro uit, en geen 510... Met de 3=1 actie was ik in totaal voor 3! brillen maar 278 euro kwijt geweest omdat je dan geen 1.6 glazen hoeft te kiezen.... Op de bon staan ook de glazen apart gespecificeerd, bizar. Je koopt toch gewoon een bril, daar zitten toch 2 glazen in. Hoezo is de aangegeven prijs dan per glas? Iemand hier laatst een enkelvoudige bril gekocht waarvan de glazen ook zo bizar duur waren? Ik dacht dat de prijzen gewoon voor 2 glazen waren en niet per glas.... Moest even mn frustratie uiten hoor... Ga volgende week sowieso vragen hoe en wat want het klopt volgens mij voor geen meter..... En weer een lesje geleerd, volgende keer ga ik dus zelf mee, man let echt nergens op en vraagt verder ook niks, man man man
Ja ik heb ook een rare situatie gehad. Hier zeiden ze dat de simpelste zonnebril op sterkte 190 euro was. Klacht ingediend en bij een andere vestiging uitgekomen op 88 euro terwijl het volgens de mevrouw hier dus met geen mogelijkheid onder 190 zou gaan uitkomen. Edit: Een andere keer bleek er zonder te vragen een zgn verzekering op te zitten. Dat scheelde ook zo 50 euro.
Geen ervaring met Hans Anders en deze actie. Maar ik ben niet anders gewend dat de prijs per glas op de factuur staat (pearle). Ik vind het wel een dure bril voor "simpele" glazen met lage sterkte.
Hier geen ervaring met hans anders. Maar ook bij eyewish betaal je per glas. Zoon moest 2 weken geleden ook 1 nieuw glas en die koste ook 140 euro, dus die 139 per glas vind ik vrij normaal aanhoren. Dan is het dus 139 voor montuur en 2x 139 voor de glazen = 417 euro. Tweede montuur was 50 % korting = 208 zit je totaal op 625. Het enige wat ik hier " fout" in zie is het advies van de verkoopster dan dit goedkoper zou zijn dan 3 voor 1
Ik heb ook brillen van Hans Anders en ken de trucjes. Daar trapt deze toch echt niet meer in. En welke glazen? Is veredeld plexiglas op sterkte.. toch? Zou zeker heen gaan en anders lekker terug geven. Ga je lekker, wat een geld.
Als ik op de site dezelfde bril kies met de normale enkelvoudige ontspiegelde glazen staat er gewoon 1x 139 euro gerekend voor de glazen. Als ik de ultradunne kies, die dus ook op mijn bon staan, wordt er 1 keer 229 euro gerekend voor de glazen en kom ik met montuur op 368 euro en niet op 510. En het is geen tweede montuur 50% het is in totaal 50%. Normale glazen En hier de 1.6 glazen:
Ik ben ook op de site gaan kijken. Daardoor kon ik bij de tweede zeggen: dit is wat ik wil, dit is de prijs en ik heb alleen nog even de getalletjes nodig.
De pearle flikte ons ook constant van die geintjes. Wij gaan nu naar Eyes+more. Geen idee of ie bij jou in de buurt ook zit, maar €99 per bril inclusief glas en noem het maar op. Alleen variofocus is duurder geloof ik. Gewoon standaard glazen is allemaal €99 ongeacht sterkte, montuur, soort glas (kameleon of zonnebril bijv), kleur glas. Helemaal top en zo doet het wat minder pijn als er eens een sneuvelt.
Ik heb deze ervaring totaal niet. Jongste heeft nu 2 brillen hier vandaan, oudste 1. Voor beide echt niet meer dan 200betaald Voor een complete bril. Oudste heeft -, jongste +. Zou zeker terug gaan en de Online calculator even laten zien. Het scheelt nogal flink in geld.
Ik heb laatst nog een bril gekocht bij Hans Anders. En toen ik de bril ging bestellen heb ik al een bon moeten tekenen waar ook op stond wat de bril ging kosten. Ik neem aan dat jullie ook iets hebben moeten tekenen bij het bestellen van de bril waar de prijs opstond?
Ik heb nooit van die prijs geintjes gehad bij Hans Anders. Maar de kwaliteit van hun brillen, en hun klantvriendelijkheid vond ik prut. Ik ben jaren geleden overgestapt naat Specsavers. Dat is zo veel fijner
Ik vind m ook duur. Hier paar weken geleden nieuwe bril gekocht voor dochter, die een -2,5 heeft, en die was, incl verzkering 173 euro bij Hans Anders.
Pff dat zijn flinke prijzen zeg. En heel raar dat er opeens een ander bedrag betaald moet worden. Ik zou er toch echt mee teruggaan. Ik ben zelf nog nooit bij Hans anders geweest. Ik ben met mijn kinderen naar Specsavers gegaan. Dat bevalt goed. Ik betaal de bril, glazen zitten erbij in en dan vaak nog een actie 2e bril gratis. Ik ben dan vaak maar 139/179 voor twee brillen kwijt. Hangt een beetje af van de prijs van het montuur.
Kan me niet voorstellen dat dat klopt en zeker niet met zo’n lage sterkte. Hier hebben we voor dochter toevallig gisteren nieuwe brillen besteld bij Pearle. Zij heeft een hele hoge sterkte met een extreme cilinder. Voor haar waren we 320 kwijt voor de bril (inclusief glazen en montuur van Michael Kors) en de zonnebril van Rayban was gratis inclusief glazen op sterkte.
Nou het klinkt zo inderdaad of je flink genaaid bent, zou de zeker mee terug gaan. Hier ook een bril van de Specsavers, 89 euro kindermontuur en gratis glazen, dus dat viel me reuze mee. Al zit de bril mijn kind voor geen meter en hadden ze ons daar wel wat meer in mogen adviseren, dus daar ben ik minder over te spreken
Mijn brillen komen ook van de hans anders. Maar ik heb er wel 3. Heb ik gelijk een zonnebril en 1 reserve bril. Ik was volgens mij 500 nog wat kwijt voor alles.