Hansaplast anti-eelt

Discussion in 'De lounge' started by Saar22, Jun 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wie heeft hier ervaring mee?! Helpt het? Ik heb altijd vrij veel last van eelt omdat ik eigenlijk zomer en winter op blote pootjes loop. Wil er wel eens van af eigenlijk.

2. PoppetjeN

PoppetjeN Niet meer actief

Ja werkt echt goed maar wel zeker 1x per dag smeren

3. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Geen ervaring, maar een aanvullende tip. De eeltsokjes van het kruidvat werken ook erg goed. Is minder bewerkelijk dan dagelijks smeren (je hoeft de sokjes maar een uur aan te doen), maar het duurt wel ca. 3 weken voordat je van je eelt af bent.

4. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Ik lees mee...

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Over die kruidvat sokjes hoor ik ook veel minder goede verhalen. Dat de eelt bijv. heel snel terugkomt en dat het super lang duurt en 3 weken vind ik eigenlijk ook wel lang.

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    hansaplast werkt bij mij niet, ik heb de creme en de eelt peeling gebruikt maar doet vrijwel niets.
    ik gebruik nu producten van scholl

De eeltsokken deden echt 0,0 bij mij
    ja dat ik nóg drogere voeten kreeg maar er ging er niks vanaf

ik gebruik nu deze zo'n 3x per week
    Silk'n - Micro Pedi - Lady

en daarbij smeer ik mijn voeten ook nog sochtends en savonds in het scholl creme
    en dan is het redelijk te doen. heb echt heel snel last van eelt en droge voeten. verschrikkelijk is het

7. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Dit is echt super spul, had heel veel last van harde plekjes onder mn grote teen, bij mn hiel en bij de zijkant en sinds ik dit gebruik is het veel minder geworden. Op het begin moet je het wel zeker 2x per dag doen voor iets van 4 dagen geloof ik en erna doe ik gewoon af en toe erop zeg maar 3x per week voor het slapen gaan dan kun je het goed bijhouden. Wel sokken of sloffen of iets dergelijks aandoen erna want als je dat niet doet en je gaat op je blote voeten rondlopen zie je overal vlekken op de vloer als je een houten vloer of tegels hebt.

Share This Page