Hoi dames, Ik wil graag de naam van ons kindje laten tatoeëren. Alleen... Ik weet niet waar?! Ik wil er namelijk rekening mee houden, dat er misschien ooit een tweede komt.. Ik zat zelf te denken aan mijn sleutelbeen.. Zo tussen m'n sleutelbeen en borst in ofzo.. Dan kan ik er ook dan de andere kant er nog een zetten.. Het gaat om een korte naam, dus in principe kan die overal staan qua grootte. Ik wil er misschien nog wat verfraaiing omheen, iets van bloemetjes ofzo, maar het zal geen heel grote tattoo worden. Hebben jullie misschien leuke ideeën?
In je nek? Net tussen de schouderbladen? Want als er een tweede komt, en dat is een tweeling zet je dan twee namen op 1 sleutelbeen? Op je rug kan je ze nog allemaal onder elkaar doen?
Goh, ja daar had ik nog niet over nagedacht haha.. Ik wil iig niet op mijn pols, want dat hebben al zoveel mensen..
Hahahaha zal je altijd zien dan he Ik vind het in de nek in ieder geval altijd erg mooi! Hihi ik heb mijn zoontjes naam idd ook op de pols, maar dat wilde ik al toen ik 10 was ofzo Altijd gezegd dat ik daar de namen van m'n kinderen laat tatooeren, en dat er nog meer tattoos kwamen haha
Ik heb zelf een voetafdrukje genomen toen ze 2 weekjes oud was en die heb ik op ware grootte op mijn bovenarm laten tatoeëren. Vond ik persoonlijk origineler dan de naam
ik heb mijn *** op mijn pols laten zetten, hij is niet zo heel groot en je heb 2 armen dus ook altijd ruimte voor een 2e naam. of de 2e naam er onder waarom mijn linkerpols; ze straan nu op de ader die het dichtse en snelste naar mijn hart gaat, daar zitten ze toch voor altijd! ps totaal niet pijnlijk!!! punctie met mofine is vele vele malen pijnlijker, dit was meer een gekietel.
Vooral doen wat voor jou het best lijkt. Heb zelf gemerkt dat als je voorstellen van anderen vraagt, je dat ook wel wat lijkt, maar je nog steeds dat beeld blijft behouden van wat je zelf in gedachten had Hier op binnenkant rechter ringvinger de naam. Maar destijds ook voorstellen gehad over schouder (vriendin van mij heeft haar dochter daar, nummer 2 komt aan de andere kant geloof ik, of er onder, weet niet meer precies, maar plaats zat sowieso), ribben, in je lies, voet,... Veel keuze, maar doe wat je zelf het mooiste lijkt Ik ben nooit van mijn eerste idee afgeweken, ondanks de voorstellen die me ook aannemelijk leken. Zo ook voor m'n 2e tattoo, veel voorstellen maar je blijft (ik althans) toch nog bij je eerste gedacht.