Hallo meiden, Laatst zag ik een reclame waarvan ik dacht dat is voor mij uitgevonden! Voetencreme met een verwarmende werking.. Dat wil dus zeggen, verzorgde voeten en lekker warm.. Ik had altijd koude voeten dus dit leek me een uitkomst.. Maarrrr ik sta in brand:x! Wat een verschrikkelijk gevoel.. Krijg het er geen eens meer af.. Heb eergister voor het slapen gaan mijn voeten ermee ingesmeerd en ben de hele nacht wakker geworden door mijn in brand staande voeten.. Heb net weer geprobeerd, dacht dat ik misschien teveel had gebruikt, nu heel weinig gebruikt en weer dat brandeffect, tube ligt dus nu in de prullenbak.. Heb zelfs mijn voeten net onder de ijskoude kraan gehouden .. Andere meiden hier ervaring mee?? Misschien doe ik toch iets niet goed..
Oh meid! ik moest stiekem wel een beetje lachen om jou verhaal! Kan het geen allergische reactie zijn..?
Ja het is ook lachwekkend, al is het behoorlijk irritant.. Op de site staat dat 85 procent van de mensen die het hebben uitgeprobeerd, ze de warmte als precies goed ervaren.. Er staat wel bij dat sommige mensen het effect juist sterker of minder voelen.. Haha laat ik nou èèn van die mensen zijn die haar voeten onder een ijskoude kraan moet zetten om af te koelen.. Bah, het ergste is dat het effect urenlang voelbaar is, en daar zijn ze heel trots op, innovatie noemen ze zoiets:x..
Ummmm... ik heb ook altijd koude voeten, maar ga hier maar niet aan beginnen na het lezen van jouw verhaal Hoop dat je al weer wat 'afgekoeld' bent, anders voeten in teiltje met ijsklontjes
ik heb het laatst bij me moeder uitgeprobeerd en het werkte goed..ik denk dat je een allergische reacties hebt. Auwie! goed scrubben mss gaat het er vanaf maar het goedje zal wel in de huid gaan zitten.
mss moet je dat voeten kussen gaan halen bij de ikea...dat is ook ideaal..het enigste euvel is bij die dingen dat als je opstaat niet moet vergeten dat je het aan je voeten hebt anders ga je op je gezicht haha
nee dat is gewoon een kussen waar je je voeten in komt stoppen je hebt ook van die warmte pakjes die je kunt knakken zeg maar en dan worden ze warm...die heb je ook in het klein voor in de jas
*geeft thermosokken aan Amigo* is iets veiliger en brand niet het klinkt als spierbalsem wat je nu beschrijft, dat gaat ook branden maar alleen als je er teveel op doet, anders wordt het gewoon rood gloeiend. Sterkte met dat branderige gevoel
Je hebt ik meen bij de tuinen ook een voeten kussen met kersenpitten erin die moet je dan eerst even in de magnetron leggen en in de kussen doen en dan heb je heerlijk warme voeten....of lekker in bad