waarom mag er geen hulp gevraagd worden? ik doe toch niks verkeerds? Mijn vader zijn goederenbank is totaal afgebrand, alle hulp in welke vormen dan ook zijn van harte welkom. Ik dacht dat dat wel mocht....... www.goederenbankleeuwarden.nl www.112fryslan.nl www.hartvannederland.nl als het om niet geloven gaat, kijk dan graag hier even op hier staat alles overop. Jammer ik dacht dat het gewoon mocht doe niks verkeerds, maar goed.
Heb het gezien op het nieuws, wat een drama voor je vader zeg!! Hier is ooit een topic geweest van iemand die het erg moeilijk had en toen is er ook een massale inzameling op gang gekomen. Dat was toen ook prima, dus ik zou zeggen: opengooien maar weer!!
De laatste inzameling voor iemand, ging ook niet zonder slag of stoot. Vandaar dat ik het eerst even wil overleggen. Als het beheer akkoord is, gaat hij gewoon weer open.
Even afwachten dus maar. Na overleg zal duidelijk uitgelegd worden, waarom wel of waarom niet. Helaas is er nu niemand van het beheer online, dus laat het antwoord nog iets langer op zich wachten.
En mocht ie nou niet blijven staan mag ts dan wel een oproepje plaatsen om medeforummers die eventueel wat zouden willen doneren dit via pb af te handelen??
Helaas is er nu niemand van het beheer online, dus laat het antwoord nog iets langer op zich wachten.[/QUOTE] kun je geen nood-oproep sturen?? geintje
ik wacht rustig af, ik hoop dat ie gewoon weer open mag, wil me vader zo graag helpen zijn droom weer op te bouwen! meiden bedankt voor jullie steun!
@ jongmoedertje: kan je het niet via een website ofzo beginnen? (hulp voor je vader, zelf website maken o.i.d.) Ik heb het verhaal van je vader gevolgd en ook op TV gezien e.d. en dit heeft me heel erg geraakt allemaal. Ik en anderen willen je vader heel erg graag helpen. Gisteren bij mij op het werk stonden mijn collega's er ook versteld van en daar zijn ook mensen die graag willen helpen. Ik denk heel friesland of nederland wel! Nogmaals sterkte en ik hoop dat wij je vader kunnen helpen. en dat je ook mag vragen via ZP PS ik kom zelf uit friesland als ik iets voor je kan betekenen PB het me dan maar
ik heb een speciale hyves gemaakt voor de hulp! Wie meer wil weten of ook een handje wil helpen, vraag me na de link!
Hoi jongmoedertje, Na de laatste oproep, waarin ook gevraagd te helpen met iets, hebben we besloten deze oproepen niet meer toe te staan. Ik vind het echt heel vervelend voor je vader (en voor jou natuurlijk) maar we moeten hierin consequent zijn. Als we die van jou laten staan dan moeten we de rest ook laten staan. Sorry! Lotte