Hallo allemaal! Mijn dochtertje wordt alweer bijna een jaar en nu heb ik een heel leuk/schattig jurkje voor d'r gekocht die ze op haar verjaardag aan kan. Maar nu wil ik nog een vestje voor erboven voor als het koud is en heb ik geen idee wat ik eronder aan zal doen bij d'r (majootje/panty en wat voor schoenen) Dus misschien zitten hier meiden die onwijs goed kunnen combineren en mij kunnen helpen. Zal een paar foto's van het jurkje toevoegen!
ik zelf zou er een maillot onder doen met werkje (kant effect) in denk ik lichtgrijs en dan een bolero erop in een leuk kleurtje (paars ofzo). lichtroze staat er vast ook heel mooi bij zowel maillot/legging als bolero/ vest. schoentjes ballerinas gewoon over je maillot heen of legging zonder sokjes
Er kan lekker veel mee, is een super schattig jurkje! Je kan er naast licht roze, taupe en grijs ook rood en donker blauw mee combineren. Maar gezien het schattige kraagje zou ik er eerder een longsleeve of romper lange mouw onder doen als een vestje over.
Leuke ideeën! Dankjulliewel voor het meedenken. Als ik voor roze zou gaan wat voor schoentjes zal ik erbij doen? Ballerina's lijken me het leukste maar wat voor kleur? Witte? Of zwart? Ga in elk geval even naar taupe, roze, grijs en donkerblauw, bedankt!