Ik snap het ook niet? Ze schrijft bovendien ook nog eens dat ze zich nu ook weer zorgen maakt over het spugen......, maar wil niet de HAP bellen voor advies?
Ik ben gewoon bang om 'voor niets' de HAP te bellen. Om een lang verhaal kort te maken: Hele nacht gespuugd, en tussendoor steeds in slaap gevallen. Vandaag overdag niet meer gespuugd. Redelijk gedronken, maar nog niets gegeten. Wel weer praatjes. Zn vinger is nog dik en pijnlijk, maar mag wel op het topje tikken. Denk niet dat het gebroken is.
Ik zou eerder bang zijn om niet te bellen terwijl het wel had gemoeten... Hier heeft dochter rondgelopen met een ontwrichte elleboog, ik twijfelde 's nachts of we moesten bellen, niet gedaan, arme kind heeft er bijna 24u mee rond gelopen. Nu bel ik dus bij twijfel gewoon wel, dan maar een keer voor niks...
Hoe is het nu? Had persoonlijk wel gebeld. Zoveel spugen na een harde val en een dikke pijnlijke vinger die niet goed bewogen kan worden.... Net iets te veel om geen dokter naar te laten kijken. Ik ben overigens niet het type dat snel naar een dokter gaat met een kind. Oudste is twee keer geweest, middelste 1 keer dokterpost wn jongste nog nooit.
Ja ik ben ook wel benieuwd hoe het afgelopen is? Zeker na het spugen na een harde val, had ik de HAP gebeld hoor. Dat is echt niet goed en zeker een overleg met een dokter waard. Vind het persoonlijk vreemd dat je maar blijft aantobben met zo'n kind dat pijn heeft.
Het gaat een stuk beter. Heeft de hele nacht gespuugd, maar de volgende dag niets meer. Zijn eetlust is nog wel ver te zoeken. Wat betreft zn vinger: nog dik, maar al minder pijnlijk. Hij doet er alles weer mee. Heb gister nog wel de HA gebeld. Hoefde er nu niets mee te doen, maar een volgende x na een harde val en weer spugen wel bellen.