Ik heb weer iets aparts. Vanochtend opgestaan zat er ineens een donkerblauw ( tegen het zwarte aan ) plek op mijn rechter bovenbeen. Raar want heb me niet gestoten.. maar goed je weet t niet. Nu kom ik net uit de douche en wil mn been afdrogen en zitten er mee blauwe plekken..? Vind het maar raar. Zit te twijfelen, hap bellen of wachten tot maandag..
Hap bellen kan altijd. Telefonisch uitleggen wat er aan de hand is, en je wordt vanzelf geadviseerd of je moet langskomen of kan wachten tot maandag. Hoe dan ook, sterkte
Bij twijfel gewoon bellen en overleggen met assistente. Zij kan wel inschatten of je moet komen of niet! Sterkte ermee!
hmmm ik zou niet direct bellen, doen de plekken zeer (als je er op drukt) Ik wordt vaak wakker met blauwe plekken, een klein ongemerkt stootje kan genoeg zijn. ik zou het vandaag aankijken mits je je verder goed voelt, komt er nog wat bij, nemen ze af.
Voor mezelf zou ik niet bellen, ik heb zó ontzettend vaak blauwe plekken waarvan ik me totaal niet kan herinneren hoe ik eraan ben gekomen. Het lijkt mij niet iets wat niet tot maandag kan wachten.
Ik heb nooit blauwe plekken, of ik moet me echt bezeerd hebben. Heb net gebeld en even in de gaten houden. Ze adviseerde me om maandag naar mn ha te gaan en bloed laten prikken.
Goed dat je gebeld hebt in ieder geval! Bloedprikken is inderdaad wel verstandig, kan iets met je stolling oid zijn. (Laatst ook een topic over geweest dacht ik)
Hier ook heeeeeeel snel blauwe plekken. Altijd erg groot en duurt superlang voor ze weggaan. Kan me ook nooit herinneren dat ik me gestoten heb oid. Wel eens naar laten kijken maar mn bloed is gelukkig goed.