Abces in mond op tandvlees help

Discussie in 'De lounge' gestart door Shirleytje26, 29 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shirleytje26

Shirleytje26 Actief lid

4 mrt 2012
    443
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb een abces in mijn mond op de plek waar normaal je verstandskies doorkomt.
    Ik werd vanacht eerst wakker met pijn en drukkend gevoel
    Vanmorgen toen ik wakker werd klapte hij open
    Maar het doet nog steeds veel pijn
    Iemand enig idee wat ik eraan kan doen

2. knap

knap Niet meer actief

Naar een tandarts gaan en misschien dat je een ab kan krijgen. En anders even afwachten of het erger word.

3. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Spoelen met zout water?

Mijn vriend heeft het gehad en die is er aan geopereerd maar dat was achter zijn voortand. Dus iets andere situatie ;) maar die kreeg toen wel het advies om te spoelen met zout water

4. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Ik zou bij de slager een pond gehakt halen. . Deze kruiden en daarna bakken. . Vervolgens naar de bioscoop een filmpje pakken met een lekkere grote bak popcorn erbij...

Wat dacht je van de tandarts? ! Misschien een gek idee hoor. ...

5. Shirleytje26

Shirleytje26 Actief lid

4 mrt 2012
    443
    0
    0
    Rotterdam
    Ik zat ook al wel te denken aan een tandarts maar ik heb dus hellemaal geen last van mijn kiezen of iets dergelijks dat abces zit ook een stuk van mijn laatste kies af

6. Panda87

Panda87 Lid

11 feb 2013
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naar de tandarts er zit wel degelijk een ontsteking, kwestie van tijd dat je last krijgt

7. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik heb dit ook gehad, in het weekend ook. Moest toen naar een kaakchirurg en die heeft ab voorgeschreven. En het advies te wachten tot hij geknapt was, gelukkig is dat bij jou al gebeurd. Op dat moment had ik al 40 graden koorts vanwege dat abces dus zorg dat je die ab krijgt.

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.873
    113
    Hier ook gehad, moest eerst spoelen met waterstofperoxide, dat hielp hier goed.

9. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Als hij al geknapt is, gewoon spoelen met Corsodyl. Dat kun je bij de apotheek en drogist kopen, is ontsmettend en wordt ook door de kaakchirurg voorgeschreven na het openmaken van een abces. Ik zou hier persoonlijk niet mee naar de tandarts gaan, pas als het erger wordt.

10. Vagans

Vagans Niet meer actief

Heb ik ook gehad. Het heeft ook een speciale naam.komt door het flapje tandvlees wat over de nog niet of niet helemaal doorgebroken verstandskies ligt. AB kuur is meestal wel aan te raaden dus zou even langs de tandarts gaan .

Suc6

11. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Beetje flauw dit...

@TS: ik zou idd wel even een tandarts bellen. Gewoon voor advies.
    Ik heb recent ook een abces gehad, die sprong niet open dus heeft de kaakchirurg opengesneden en heb toen een week met een drain gelopen.

Ik hoefde niet te spoelen met corsydol, maar wel met zout water.

12. Shirleytje26

Shirleytje26 Actief lid

4 mrt 2012
    443
    0
    0
    Rotterdam
    Nou ik heb even gebeld en mag het rustig afwachten
    Ik moet wel gaan spoelen met chloorhexidine

13. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Dat is Corsodyl

14. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Of perio aid..

Corsodyl raden ze hier altijd af vanwege de alcohol die erin zit (tandarts en mondhygieniste)

15. Juul2012

Juul2012 Actief lid

30 jan 2012
    200
    0
    16
    Account Manager
    Den Bosch

Haha, joh.... Zou dat een idee zijn??? :p

Spoelen met kamille kan iig de pijn wat verlichten en werkt ontstekingsremmend....

Succes

16. tassie1980

tassie1980 Actief lid

1 jul 2011
    473
    52
    28
    beilen
    Vandaag bij de tandarts geweest om zelfde probleem.alleen is nog niet opengeklapt.de tandarts heb alles ff schoongemaakt.heb recept voor brufen.kuurtje plua spoelvloeistof mee gekregen.
    Ik hoop zo dat de abces knapt heb een erg opgezette kaak.maandag moet ik naar eigen tandarts om te kijken hoe verder.

Deel Deze Pagina