oh gelukkig, wou al zeggen zodra er bloed bij je urine zit en je je zo voelt gewoon bellen!! ze krijgen wel andere "mindere" klachten en daar zitten ze ook voor... hoop dat alles goed is met je!
Ik had gehoopt dat er al nieuws zou zijn voor ik mijn bedje in duik. Ik hoop dat het beter met je gaat meid. Ik kom dit topic morgen weer even bezoeken! Slaap lekker voor straks! Zzzzzzz......
Lig in het ziekenhuis. Hartfilm gemaakt, bloedgeprikt en moet nuchter blijven. Ex gesmst maar heb geen ontvangst dus krijg geen reactie binnen als hij uberhaupt reageert. Ik zit onder het bloed van een dronkenlap die binnen kwam stormen, bloed spoot uit zn hand. Nu maar afwachten. Ben nog alleen.
Je ligt in het ziekenhuis? moet je blijven dan? Ik wil je anders gerust op halen hoor straks, woon er 10 minuutjes vandaan
Toch goed dat je gegaan bent, erg balen dat je nu wel alleen bent, hoop dat er snel iemand komt om je een beetje bij te staan.... Sterkte
Dat is nog een uurtje dus, ik wacht wel.. blijf het topic wel volgen, als je me nodig hebt om taxie te spelen, doe het met alle plezier hoor!
Oh meid voel je je niet verschrikkelijk alleen? Hoop dat alles goed is en dat je straks naar huis mag. *knuffel*
Wat lief, dankje. Hou jullie op de hoogte. Er is nog niemand geweest. Die man zet alles op stelten. Politie is er al bij. Ik wacht af.
ach meis ik zit t net allemaal te lezen heb erg met je te doen sterkte zeg!!hoopdat t meevalt dikke knuffel