he meid, ik heb je vorige topic ook gelezen, maar toen niet gereageerd. Toch wil ik je nu even sterkte wensen... En ikbenhetmaar lief van je!
Dag dames, ben thuis. Duurde erg lang door de moeilijke man. Stond 7 man politie op de gang voor 1 persoon. Enfin, bloeduitslagen en hartfilmpje waren goed. Heb medicijnen mee gekregen voor 14dgn, nexium. Ex had het ziekenhuis gebeld of hij mocht komen. Zuster kwam me vragen met hem aan de lijn of ik het goed vond dat mn vriendje kwam. Hij is dus geweest. Noemde me zijn vriendinnetje toen hij mijn werk belde en zei steeds schatje. Verwarrend, maar daar praten we nog wel over. Nu eerst rust. Bijkomen. Hij heeft me naar huis gebracht en is nu zelf ook naar huis. Bedankt allemaal voor jullie medeleven. Ik hoop dat ik een beetje slaap vannacht.
Pff, zware nacht gehad. Nauwelijks geslapen. Pijn begint weer steeds meer te worden ondanks pillen. Hoe langer ik wakker ben, hoe meer ik het ga voelen. Niet te geloven, bah.
Sterkte, met je ziekte en met je liefdesperikelen. Been there, seen it. Alle verwarring, wel samen, niet samen, wat wil je nu? Bij ons is het goed gekomen, we zijn samen sterker dan ooit tevoren. Dat zegt natuurlijk niets over jou, maar misschien is er hoop. Richt nu je energie op je herstel.
Dankje, ik laat het allemaal wel op me afkomen. Zie wel wat de toekomst me brengt. Nu eerst maar douchen en naar het politiebureau. Aangifte doen bij chef agent en dan maar hopen dat ik mijn geld terug krijg!
lijkt me dan wel een aardig middel voor iemand die zoveel overgeeft dat ze uitdroogt... (maar ik ben geen arts, dus wat weet ik ervan)
ik weet niet echt of het daar echt goed voor is. Vaak worden zulke tabletten voorgeschreven om je maag wat rust te geven maar ze nemen geen pijn weg. Ze worden ook voorgeschreven Als je meerdere medicatie gebruikt om zo je maag te beschremen.
Troetjuh Geld gejat op werk Euhm nexium is idd maagbeschermer. Mag er 2pcm bij. Vond het erg weinig maargoed. Scherpe kantjes zijn van de pijn af. Urine was helemaal goed. Zo gekleurd wegens weinig plassen e.d. Het gaat wel, nog flink pijn maargoed. Heb vamdaag een cracker gegeten en dat bleef liggen
Hee meid! Jeetje.. ik wil je veel sterkte en beterschap wensen! Ik heb je vorige topic niet gelezen.. Maar wat ik hier lees zit het je allemaal niet mee!! Ik hoop voor je dat je nu snel beter bent. En dat jij prive er beter en sterker uit komt! Dikke knuffel voor jou!!