jeetje lees nu je topic! heel veel sterkte meid.. en als je last blijft houden zou ik gewoon weer bellen hoor of morgen je eigen huisarts.
er wordt waarschijnlijk bedoeld dat je tegelijkertijd maar 2 paratjes erbij mag nemen. Bij mijn weten mag je gewoon de maximale hoeveelheids para's nemen mar ntuurlijk niet in 1 keer. Ik baal er altijd van dat ik vaker merk dat er vanuit de hap maar halve info wordt verstrekt suc6 met alles, je hebt het niet makkelijk
Ik heb geen idee wat er is gebeurd, maar je moet natuurlijk wel goed blijven eten en drinken, anders ga je je vanzelf zeer belabberd voelen. Als je niet genoeg drinkt, krijg je ook buikklachten en donkere urine. Sterkte en als je het niet vertrouwd altijd bellen
De arts was buitenlands en kon haar heel moeilijk verstaan, maar ex en ik begrepen beide dat ik max. 1000 mg paracetamol per dag mocht hebben. Vond het zelf ook erg weinig, bel morgen de huisarts wel even op. Verder situatie niet onveranderd. Heb wel goed gedronken vandaag. Alleen sinds vrijdag geen ontlasting gehad, is ook niet zo gek, maar darmen zijn nu een beetje over de toeren haha..
Beterschap!! Als je je huisarts belt vandaag gelijk even vragen voor een microlax oid.. nu al 5 dagen geen ontlasting gehad daar kun je je ook ontzettend beroerd door voelen!
Nou, heb med gekregen voor de misselijkheid. Moet boullion drinken en langzaam over gaan op gevulde soep. Verder mag ik terug komen als het niet goed gaat. Meer niet..
hey, Ik heb net dit topic gelezen en daaropvolgend je andere topic jeetje meisje is niet mis. Ik wil je veel sterkte wensen. Even over je maag: Komt en gaat het in aanvallen en trekt de pijn naar rechts en naar je rug??
Pijn is constant aanwezig, echt in het midden van mijn buik, onder borstbeen. Alle uitslagen zijn goed, dus het is wss toch de stress. Mja, helehoop vragen waar ik geen antwoord op krijg dus die stress is zo 1, 2, 3 nog niet verdwenen..
Nee dat kan ik begrijpen maar vaak worden alle 'vage' klachten waar niet meteen een rede voor te vinden is op stress gegooit... Als je nou misselijk blijft is het miss handig om pctm zetpillen te halen dan ontlast je maag ook.
Een buitenlandse arts die je niet goed verstaan hebt... had je dan niet zoiets van; dat vraag ik toch maar even na? Het gaat toch om jouw gezondheid, die is niet onbelangrijk. Was je alleen thuis na het flauwvallen? Ik hoop echt niet dat jouw werk je zo naar huis heeft laten gaan.
nee hoor dat heb ik ook. ik weet ook dat als je liefdesverdriet heb dat je daar lichamelijk heel veel last van kan hebben en als je amper eeten drinkt dat het niet heel gek is dat je geen ontlasting hebt. 1000 mg paracetamol vind ik juist onwijs veel voor maagzuurklachten