HAP bellen of wachten tot morgenvroeg?

Discussion in 'De lounge' started by Essenhout, Sep 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    GOd wat erg , wil je je verhaal kwijt word je verhaal in twijfel genomen. Moet je nog terug komen om je te verantwoorden ook , hoe kinderachtig.

Beterschap en sterkte meid..

2. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

De pijn komt idd van de stress, dat is bekend. Moet vanmiddag ook weer naar mn therapeut toe om te praten, omdat nu ook mijn opleiding er onder lijdt.
    Ik heb idd mijn ex niet direct gesmst. Toen ik op de SEH lag en er een vent helemaal door het lint ging, heb ik gesmst. Omdat ik niet meer alleen durfde te zijn, ik was doodsbang en had veel pijn Hij heeft hierop het zkh gebeld om te vragen of hij langs mocht komen.
    Liefdesverdriet is zwaar klote ja. En in combinatie met alles slaat dat nu op mijn lichaam.

Meer ga ik er niet meer over zeggen. Als jullie twijfelen is dat prima, als ik de waarheid maar weet.

Iedereen bedankt!

3. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Wat een rare opmerking dat vaak als iemand zich aangesproken voelt is er wat aan de hand. Natuurlijk wordt ze boos als ze min of meer voor leugenaar wordt uitgemaakt. Je hebt geloof ik geen idee hoe kwetsend het is dat iemand je niet gelooft terwijl je zelf al niet lekker bent en in de stress zit. Ik heb het zelf eens gehad op een zwangerschapsprikboord dat ik mn allereerste miskraam had en mensen me voor leugenaar uit maakten omdat ik daar postte op het moment van het hele gebeuren en die hadden daar net als jij over Essenhout een mening over dat dat niet klopte. Kan je vertellen dat dat heeeeel erg pijn doet als je je kindje verliest en dan ook nog s voor leugenaar wordt uitgemaakt. Dus denk even na voor je wat zegt, denk dat ts het zo al moeilijk genoeg heeft.

4. Essenhout

+10

5. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    soms is het leven gewoon ff k*t en daar mag je hier dan lekker vrij en eerlijk over schrijven! Ik zou het jammer vinden dat mensen hun berichtjes niet meer hier durven neer te zetten omdat sommige mensen zo reageren..

als je denkt dat het onzin is, ok je eigen mening, maar als je er zelf niet bij bent geweest zou ik persoonlijk niet zomaar zoiets op het internet gooien, je kunt daar iemand erg mee kwetsen..

6. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Het is niet dat ik aan je verhaal twijfel, het komt in mijn ogen alleen vreemd over. Natuurlijk is het rot dat je je zo voelt. Maar het kwam op mij over als een schreeuw om aandacht, niet dat ik je verhaal niet geloof ofzo.

Liefdes verdriet kan je enorm klote laten voelen, en als ik dan zo je klachten las dan denk ik ja dat kan daar door komen. Maaaaaaar geef je zelf dan een schop onder je kont en probeer wel te eten en te drinken ( staat er wat harder dan ik bedoel). Maar je weet zelf ook wel dat als je zo slecht voor jezelf zorgt je lichaam wel eens gaat protesteren.

Vervolgens moet je naar het ziekenhuis, en ga je je ex smsen. Aan de ene kant snap ik dat maar aan de andere kant heeft hij je als een zak stront behandeld door niet te reageren. Daarom kwam het bij mij over als een schreeuw om aandacht, niet richting het forum maar richting je ex. Ik persoonlijk zou dus nooit mijn ex smsen in zo'n situatie. Maar goed niet iedereen is gelijk natuurlijk!

@ Beertje beetje dom praat: Waarom moet zij zich verantwoorden tegen over mij??? Als ik een bepaald gevoel heb mag ik dat toch uiten, heeft niks met kinderachtig zijn te maken.

7. Essenhout

Ik probeerde te eten, maar dat kwam er steeds weer uit.
    Mag nu niet eten, alleen boullion drinken en dan langzaam over gaan op gevulde soep, omdat mijn maag dus compleet van slag is.

En ja, misschien had ik hem beter niet kunnen smsen. Hij is degene die het dichtst bij woont en hij was alles wat ik hier in de buurt heb. Vandaar dat ik dat deed denk ik. Ik was bang, bij hem voel ik me veilig.
    Hij komt vervolgens wel, omdat hij om me geeft en zich zorgen maakt. Vervelend dat het over is, op zijn zachtst gezegd, maar ik ben wel blij dat hij er voor me was.

8. sam32

sam32 Bekend lid

Jul 14, 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn mening is dat als iemand hier iets wil posten, ergens mee zit, er heel erg snel een negatieve sfeer ontstaat. Dat kan toch niet de bedoeling zijn! Vaak zijn het een paar mensen die vervelend reageren,maar wel meteen een negatieve sfeer daarmee creëren. Waarom reageer je telkens op verhalen( daarmee bedoel ik de mensen die constant wat negatiefs te zeggen hebben) als je toch niks zinnigs voor de schrijfster van het topic te melden hebt?
    Essenhout, hopelijk trek je je er niks van aan. Je hebt nu al genoeg aan je hoofd. En hopelijk krijg je snel je eetlust weer een beetje terug!

9. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Het welbekende zinnetje: Je zit op een openbaar forum met zoveel vrouwen, en zoveel vrouwen zoveel meningen. En ja daar kan ook wel eens negatieven reacties tussen ziten

10. Essenhout

Dankje sam! Ik vind ook dat je hier niks meer kan melden zonder dat er een paar mensen zijn die alles in twijfel trekken. Lijkt me niet de bedoeling. De sfeer wordt er niet beter op.

11. sam32

sam32 Bekend lid

Jul 14, 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tuurlijk je hebt gelijk,allemaal vrouwen bij elkaar, maar ik merk dat vaak dezelfde namen( diegene weet zelf denk ik wel wie ik bedoel) negatief reageren, erg jammer....

12. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Ja natuurlijk is het fijn dat hij er op dat moment voor je is/was. Alleen snap je dan misschien waarom sommige mensen dan denken dat het een schreeuw om aandacht is, je wilt op dat moment de aandacht van je ex. En natuurlijk komt hij omdat je in het ziekenhuis ligt. Begrijp me niet verkeerd want ik begrijp heus wel dat als je je zo klote voelt, en je ex reageert daar op dat je dan ergens hoop krijgt.

13. Essenhout

Ik heb geen hoop dat het goed komt. Het enige waar ik op hoop is dat hij me uitleg geeft. Als hij dat niet wilt, prima. Ik moet het dan voor mezelf af zien te sluiten. Het komt wel goed, hoeft vandaag niet, maar het liefst morgen wel, haha.

14. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    En op die uitleg heb je in mijn ogen zeker recht. Ik hoop dat hij je die nog gaat geven..

15. Essenhout

We zullen het zien.. :)

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Negatief ben ik niet. Wel plaat ik vraag tekens en die vraag tekens beantwoord ze ergens ook zelf.

Alleen maar ja en amen zeggen doet na mijn mening niemand goed. Iemand mag best nadenken over de dingen die hij of zij doet. Ze heeft er niks aan als je niet ook wat tegen gas geeft. Ze plaats dit hooplijk niet alleen om haar verhaal kwijt te kunnen maar ook om adviezen te krijgen hoe andere er over denken.

Het zou wat wezen als je idd alleen maar a mag zeggen en nooit b.

17. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

Mar 24, 2010
    1,786
    0
    0
    Nee zeker niet, volgens mij zijn er velen met jou!

18. Essenhout

Ik geef tegengas genoeg.
    Het is over, klaar. Ben bij therapeut geweest, ze heeft me tips gegeven. Heb hem een vraag gesteld, of eigenlijk voor de keuze gezet. Zijn antwoord is duidelijk. Het is goed zo, ik kom er wel weer bovenop.

19. Juul75

Juul75 VIP lid

Apr 8, 2010
    12,092
    7,843
    113
    Goed zo, en heel goed dat je nog steeds naar je therapeut blijft gaan, je zit nog maar zo kort na je burn out dat dit anders misschien gewoon weer de terugslag kan geven.

Zorg goed voor jezelf hoor!

20. Essenhout

Pff, ik ben kapot :(
    Heb even een knakmoment.

Share This Page