HAP ja of nee?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Cygnet2, Jun 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Wel of niet naar HAP geweest (kind rond 3 jaar)

1. Ja, ik ben wel eens op de HAP geweest of telefonisch contact gezocht

2. Nee, ik ben nog nooit op de HAP geweest of telefonische contact gezocht

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ja, maar je man staat ook met lege handen als jullie kind koortsstuipen krijgt of een gat in dr hoofd valt.

Dat je nog nooit bij de ha bent geweest, zegt mij meer over de gezondheidstoestand van je kind dat over de kwaliteiten van je man.

Ik weet ook veel van het menselijk lichaam en sta ook niet voor ieder wissewasje bij de ha op de stoep, maar soms moet je, daar is de ha voor!

En de ha-en van de hap trouwens ook. Ik zie er geen kwaad in daarnaar toe te gaan na 16.00 uur. Ha-en zijn erg slecht bereikbaar en knallen er om 16.00 uur een bandje op. Als de hap-zorg te duur wordt, dan moeten ze maar zorgen dat de eigen ha tot 18.00 uur bereikbaar is!

Maar naar de seh vliegen voor iedere scheet die dwars zit dat kan natuurlijk niet.

2. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Hier het afgelopen 1,5 jaar meerdere keren.
    Finn had vaak ooronsteking, hoge koorts en benauwdheidsklachten.
    Sinds een half jaartje is dit zo goed als over gelukkig..
    De keren dat we op de ha post zijn geweest waren niet voor niets...altijd een kuur mee gekregen en 3x vandaaruit opgenomen op de kinderafdeling...

3. Dana

Dana Niet meer actief

ja hoor een keer of 3, buikgriep en uitdroging toen ze 9 mnd was en ze niet meer wou drinken, ze moest gelijk blijven en heeft een week aan het infuus gelegen. uiteindelijk ook een keer of 2 voor een hartslag van 190 en een fikse ontsteking en koorts boven de 39.5.

4. Dana

Dana Niet meer actief

helemaal mee eens

5. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Ik ben met Sam 1x bij de huisarts geweest voor een keelontsteking en 1x bij de HAP vanwege een 2e koorststuip (2 op 1 dag)
    Hij is ook al 2x opgehaald met de ambulance vanwege koortstuipen die na medicatie niet voorbij gingen....

Met de jongste ben ik nog nooit bij de HA geweest, maar heeft er ook een ritje in de ambulance opzitten.

6. Alita

Alita Niet meer actief

Ik heb een keer de HAP gebeld omdat de oudste tijdens de mex griep opeens erg hoge koorts kreeg....
    Ben nu in totaal 3x bij de HA geweest met haar....ze is niet vaak ziek. Ik ga dan meer voor haar eczeem of laatst voor haar ogen en klieren die dik ware in de nek, wist niet dat dat kon..

Ik ga dus niet snel naar een HA en ben ook niet extreem paniekerig maar als het om mijn kinderen gaat is het andere koek hoor!
    Ik vindt dat als jij denkt naar de HAp te moeten of de dokter je dat vooral moet doen, luister naar je gevoel en instinct!

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij zijn nog nooit bij de HAP geweest (met allebei de kinderen niet). Met Milan zijn we 1 keer bij de huisarts geweest (hij had toen een ontstoken duim en daar best veel last van) en met Isabelle nog nooit.

8. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

Aug 20, 2009
    1,298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Nog nooit HAP, huisarts of SEH geweest met eén van mijn kinderen.

Share This Page