Hoi, Gisteravond toen wij naar bed gingen ontdekte ik op mijn man zijn buik ineens een donker bultje, die er op zeker de dag ervoor nog niet zat. Het was een beetje schemerig en ik dacht eerst dat het om een bloedblaar ging, maar mijn man gaf aan dat hij zich niet kon herinneren dat hij ergens klem tussen had gezeten. Toch maar even het licht aangedaan en het was inderdaad geen bloedblaar, maar een soort dikke bruinzwarte moedervlek. Aangezien het er de dag ervoor nog niet zat, gaan bij ons toch wel een beetje de alarmbellen rinkelen. Het liefst wil je natuurlijk dat hier zsm naar gekeken wordt, maar is dit nu iets voor de hap, of kunnen we hier wel mee wachten tot maandag?
Nee het is ook geen teek inderdaad. We hebben wel een foto gemaakt, vooral ook om te kijken of het snel groter wordt, maar die staat op de telefoon van mijn man en die is nu aan het werk.
Vraag me idd ook af of het toch geen teek is. Maar zoniet: geen spoed. Kan rustig wachten tot je man tijd heeft voor een afspraak bij jullie eigen huisarts.
Wat zou een reden zijn om níet tot maandag te wachten? Het is een bultje. Als over een week niet weg is zou ik de huisarts bellen.
Ik zou wachten tot maandag. Nou ben ik sowieso niet echt een paniekeling maar helemaal voor een bultje/vlekje. Denk dat als je de HAP zou bellen dat zij denk ik wel adviseren om te wachten tot maandag om je eigen huisarts te bellen.