Hallo Ik heb voor mijn zoontje de puckabag aangeschaft en nu vraag ik me af hoe ik hem daarin moet kleden. Nu heeft hij een gewatteerde slaapzak zonder mouwen net daarin een romper en een pyama aan. Daaroverheen nog een lakentje en dekentje. De gemiddelde temperatuur op zijn kamer is 19/20 graden. Is de herfst uitvoering nu nog voldoende? Moet ik hem ook een pyama aandoen erin? En is de deken nog nodig? Bedankt!
De echte winter moet nog komen dus niet te dik he In de pacco had ik romper lange mouw en lange pyjamabroek. Daar overheen deken dubbel geslagen.
Poeh. Dochter heeft hem ook. Het is op haar slaapkamer 's nachts ongeveer 15℃. Het herfstgedeelte is prima nu. Mét pyjama. Het winterdeel is nu echt nog te warm en daar ligt ze alleen in luier of in romper zonder mouwen in. Maar als t gaat vriezen is the bag hier echt wel nodig. Want we krijgen het niet goed warm boven. Niks vergeleken bij t huis waar ik opgroeide, daar zat een enorme laag ijs op de ramen en soms ook op de dekens waar wij onder sliepen
Hier is t nu 15/16 graden snachts op dr kamertje In de puckabag (teddygedeelte) heeft ze nu n romper met lange mouw en pyamabroekje aan.
Zo wat een verschil dan zeg! Op mijn zoon zijn kamer is het nu 14 graden ongeveer, maar hij ligt in de winterversie inclusief een complete pyjama. Is die van mij dan echt zo'n koukleum?
Ons zoontje is iets jonger dan die van jou. Hij slaapt ook in the bag (newborn) en heeft nu 's nachts een romper met lange mouwen, een dun broekje en sokjes aan. Hij ligt daarbij onder een lakentje en dekentje. Op onze slaapkamer is het wel een stuk kouder nl 14-15 graden.
Hier nu met 17 graden een combisleeper met romper lang mouw, ik heb heb nu de bag besteld want deze combisleeper wordt te klein maar hij verzuipt nog in de grote zak. Ik baal dat de mouwen van de combisleeper echt heel kort zijn (ellebogenwerk) Zijn die van de bag wel lang (de normale)?
Die van mij heeft een romper aan met lange mouwen en een pyjama broek. Hij ligt al in de wintervariant en heeft daaroverheen een laken, deken en sprei. Vorige nacht moesten we er weer tig keer uit omdat ie het koud had en hebben we er maar een kruik bij in gelegd. Tis 18 graden op die kamer!!! Ik lees dus even mee, want weet het ook niet. Zit nu te twijfelen over van die hansop pyjama's, H&M heeft die ook nog in grotere maatjes...
Ik denk dat je een koukleumpje hebt tenminste, ik heb hier op het forum te horen gekregen dat ik dochter al warm aankleed. Maar die heeft lang zoveel niet aan als jouw kindje. De mouwen van de bag zijn veel beter in verhouding dan die van de combisleeper. Stuk langer en gelukkig ook minder wijd.
Ik heb hem nu met een lange mouwen romper en een pyjama broekje in de teddy en volgens mij is dit voldoende, kan ik als het straks gaat vriezen gaan uitbreiden Ik heb de mouwtjes omgeslagen aangezien onze kleine officieel nog niet voldoet aan de 7 maanden maar hij qua lengte en gewicht te groot is voor de tussenvariant. Die gaat tot 7.5 kg en C zit al op 8 inmiddels...
mijn zoontje heeft hem ook. ik leg hem nu altijd in een romper (korte mouw of zonder mouw) en pyama broekje. iedere avond als wij naar bed gaan voel ik ff in zn nekje en handjes en s morgens weer en gaat nog prima tot nu toe. kan ik als t kouder word nog de winter variant maken en nog pyama trui eronder.
Oo echt waar? Ja dat denk ik ook, als ik hem minder aan geef wordt hij steeds wakker. Ook overdag wil hij nu zijn badjasje over zijn kleding houden hihi. En we stoken gewoon hoor
Onze dochter slaapt ook in de puckabag. Ik gebruik nu nog alleen de herfst zak. Ze heeft een rompertje met korte of lange mouwen en een pyjama aan. Geen dekentje. Het is ongeveer 16 a 17 graden op haar kamertje.