die is nog niet terug. kwart voor zes hap.. 7 uur in ziekenhuis. foto acht uur/half 9, behandeling en zal zo wel weer thuis komen
Hee meiden, sorry dat ik nog niet gereageerd had. Broertje kwam op bezoek! Gelukkig niets gebroken! Enkelbanden zijn gescheurd, en dat is dus wat ik ook heb gehoord. Ik moest het vandaag nog goed hoog houden en koelen, zodat het wat minder dik word. En morgen langs de huisarts om het in te laten tapen. Dus morgen vroeg even bellen. Hoop dat ik er snel vanaf ben!
Pff, wil je niet *kan niet op het woord komen, maar lijkt op laten schrikken*, maar ik heb ooit mijn enkelbanden gescheurd, werkte in de horeca, kon dus niet werken. Heb toen 2 maanden thuisgezeten, in overleg toch op vakantie gegaan, struikel ik daar... Hele proces begon weer van voor af aan... Helaas is toen mijn contract ook niet verlengd. (omdat ik zo onverantwoordelijk was geweest om ze überhaupt te laten scheuren...) edit: ik weet het weer! Ik wil je geen zorgen baren... Zo, dat is er ook weer uit Sterkte met je herstel!
'gelukkig' niets gebroken,..maar met je enkelbanden ben je ook wel even zoet hoor.. Heb je gelijk gebeld naar je werk?
Ja ik weet het dat je hier ook wel even zoet mee bent. Het intapen kan pas morgen, dus vandaag nog even alles omhoog houden. Manlief gaat nu even krukken halen zodat ik me nu wat makkelijker kan voortbewegen zonder dat ik me overal aan vast grijp, want van hinkelen word je ook zo moe. Werk heb ik gebeld, kreeg m'n teamleider niet te pakken, maar receptioniste geeft het door. Dus zal van de week nog wel gebeld worden. Ik mag met het tape gewoon lopen, dus hoop dat me dat eind van de week een beetje lukt.
Serieus?? Ik snap eigenlijk niet waarom de dat gisteren niet hebben gedaan? Misschien vanwege de zwelling? Maar waarom kunnen ze dat niet vandaag?
Inderdaad vanwege de zwelling moest het dus vandaag. Mag pas na 48 uur ofzo zei die dokter op de HAP. En bij mijn eigen huisartsenpraktijk is er maar 1 arts die goed kan tapen. En vandaag was het erg druk en vol en volgens mij was hij er ook niet. Dus vandaar pas morgen.
hey meis hou er rekening dat je de tape zelf moet betalen kost 15 euro ongeveer (dat waren tegen mij vergeten te zeggen in januari hahaha
Dat is ff achterlijk zeg Maar succes met je enkel meid ik hoop dat het snel overgaat heb je wel voldoende gekoeld?