HAP vandaag of dokter morgen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Charise, 1 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ben ook wel benieuwd hoe het is afgelopen

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

die is nog niet terug. kwart voor zes hap.. 7 uur in ziekenhuis. foto acht uur/half 9, behandeling en zal zo wel weer thuis komen

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Jeutje, nog niets?

4. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee meiden, sorry dat ik nog niet gereageerd had.
    Broertje kwam op bezoek!

Gelukkig niets gebroken! Enkelbanden zijn gescheurd, en dat is dus wat ik ook heb gehoord.
    Ik moest het vandaag nog goed hoog houden en koelen, zodat het wat minder dik word. En morgen langs de huisarts om het in te laten tapen.
    Dus morgen vroeg even bellen.
    Hoop dat ik er snel vanaf ben!

5. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    #25 klein hummeltje, 2 apr 2012
    Laatst bewerkt: 2 apr 2012
    Pff, wil je niet *kan niet op het woord komen, maar lijkt op laten schrikken*, maar ik heb ooit mijn enkelbanden gescheurd, werkte in de horeca, kon dus niet werken. Heb toen 2 maanden thuisgezeten, in overleg toch op vakantie gegaan, struikel ik daar... Hele proces begon weer van voor af aan... Helaas is toen mijn contract ook niet verlengd. (omdat ik zo onverantwoordelijk was geweest om ze überhaupt te laten scheuren...)

edit: ik weet het weer! Ik wil je geen zorgen baren... Zo, dat is er ook weer uit ;)
    Sterkte met je herstel!

6. Kylie1986

'gelukkig' niets gebroken,..maar met je enkelbanden ben je ook wel even zoet hoor..
    Heb je gelijk gebeld naar je werk?

7. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Ja ik weet het dat je hier ook wel even zoet mee bent.
    Het intapen kan pas morgen, dus vandaag nog even alles omhoog houden. Manlief gaat nu even krukken halen zodat ik me nu wat makkelijker kan voortbewegen zonder dat ik me overal aan vast grijp, want van hinkelen word je ook zo moe. ;)

Werk heb ik gebeld, kreeg m'n teamleider niet te pakken, maar receptioniste geeft het door. Dus zal van de week nog wel gebeld worden.

Ik mag met het tape gewoon lopen, dus hoop dat me dat eind van de week een beetje lukt.

8. Kylie1986

Serieus?? Ik snap eigenlijk niet waarom de dat gisteren niet hebben gedaan? Misschien vanwege de zwelling? Maar waarom kunnen ze dat niet vandaag?

9. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hihi ik denk dat je bedoelt 'niet ongerust maken' ;)

Je kunt iemand geen zorgen baren :D

10. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Inderdaad vanwege de zwelling moest het dus vandaag. Mag pas na 48 uur ofzo zei die dokter op de HAP.
    En bij mijn eigen huisartsenpraktijk is er maar 1 arts die goed kan tapen. En vandaag was het erg druk en vol en volgens mij was hij er ook niet. Dus vandaar pas morgen.

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

hey meis

hou er rekening dat je de tape zelf moet betalen kost 15 euro ongeveer (dat waren tegen mij vergeten te zeggen in januari hahaha

12. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Dat is ff achterlijk zeg :$

Maar succes met je enkel meid ik hoop dat het snel overgaat heb je wel voldoende gekoeld?

Deel Deze Pagina