Volgende week zijn ze in de aanbieding, heb er nog nooit gebruik van gemaakt. Wie wel ? Zijn ze (op kleine letterjes als zaterdag toeslag(wat ik logisch vind) en 5 euro admi kosten) veilig te besteden ? Dat ik nier strax als met vakantieveiling een kat in de zak koop ? Graag jullie ervaring
Jahoor, zelf vorig jaar ook gebruikt! Ideaal vond ik het, je moet alleen even goed kijken wanneer het hotel dat je zou willen beschikbaar is, maar er zijn zoveel keuzes dat het vast wel goed moet komen
opzich best leuk, alleen een nadeel zodra je de bon hebt gelijk gaan boeken want bijna alle weekenden zijn dan weg. En natuurlijk moet je je eigen ontbijt betalen ! Voor de rest prima naar me zin gehad.
ja is prima hoor, wij zijn er vorig jaar mee weggeweest. kregen nog gratis een rotere kamer met bad erbij ook. boek niet het avondeten erbij!!!!! dan zit je namelijk aan het voordeelmenu van het hotel vast, speciaal voor gasten die via die bon geboekt hebben. weinig keus en niet lekker. ontbijt was wel heel lekker en uitgebreid. als je de vouchers hebt gekocht wel direct boeken, anders zijn de leukste locaties vol.
Ben ook met de actie van vorig jaar weggeweest, je moet niet het meest luxe hotel verwachten, maar voor een nachtje is het prima te doen. Omdat mijn moeder het onzin vond om 15 euro pp aan het ontbijt te betalen had ze zelf haar mini oventje en waterkoker meegenomen. Hebben dus heerlijk op de kamer ontbeten en heel die gang rook naar verse pistoletjes.
Wij zijn er vorig jaar ook mee weg geweest. Je moet idd snel boeken. Wij waren laat en wilden nog een overnachting extra en dat was wel gedoe. Daarom hebben wij het telefonisch geregeld en zij deden echt hun best om de meest geschikte oplossing te vinden.
Thanx for the tip... Ik wil nog ff een weekend wat leuks doen met manlief voordat kleine er is, zijn deze bonnen bij n organisatie aangesloten dan ? Dat ik nu al ergens kan zien/uitzoeken welke hotels ? Kan ik vast huiswerk doen
al meerdere keren mee weggeweest. Wij vonden het heel leuk, maar mijn man is meestal doordeweeks vrij en is dus niet afhankelijk van weekenden. Ik heb wel van meerdere mensen gehoord dat er tussen komen en een weekend boeken heel lastig is.
Wij hebben er vorig jaar gebruik van gemaakt, zijn naar Callantsoog geweest.. Was in november, verwarming deed het niet, toen kregen we een kamer met 2 2persoonsbedden, een bad, flatscreen en een werkende verwarming, zonder extra kosten 26 april gaan we naar Landhuis Eerbeek met deze bonnen.. Zin in!
Ships...de donderdag dat ik wil gaan staat bij, boeken minimaal 2 nachten...hmm ff overdenken. Word wel 2x zo duur dan he....ja ja..uh.....twijfel...twijfel....hihi...of luxeprobleem? Ik ga manlief verrassen, dagle louman automuseum wassenaar....hoort wel n mooie nacht bij....maar 2...? Zucht als belasting nou eens doorwerkt...
Dat snao ik. Maar dan moet ik er dus 4kopen ipv 2 en ook voor een dag extra ergens dineren, terassje, ijsje. En das in wassenaar en omgeving al snel wat duurder...ff nachtje over slapen