Ikea topdekmatras omruilen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lentes, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentes

Lentes Niet meer actief

Als je bij ikea een matras koopt en hij bevalt niet dan mag je hem omruilen voor een ander type/soort. Weet iemand of dit ook voor de topdekmatrassen geldt?

2. Chantalleke

Chantalleke Bekend lid

6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Even bellen met Ikea?

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

4. Lentes

Lentes Niet meer actief

Ik zie niks staan specifiek over matrassen..?
    Bellen kan nu niet (werk) maar wil wel zo graag t antwoord weten..

5. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    90 dagen met bon

6. Lentes

Lentes Niet meer actief

Maar mag je hem dan al getest hebben? Of moet hij in verpakking zitten?
    Snap t niet.. of ik lees verkeerd?

7. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    getest mag hoeft niet in verpakking als je de bon maar hebt binnen 90 dagen. (heb bij ikea gewerkt ;) )

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

tik bij veelgestelde vragen matras in of omruilgarantie en je komt er meteen op bij de link van mrsnuke ;)

mijn matras ligt niet lekker, kan ik deze omruilen?

Antwoord

We vinden het belangrijk dat je nieuwe SULTAN matras goed bevalt. In het woonarenhuis kan je alle matrassen testen voordat je er een uitkiest. Je matras zal in het begin vrij stug aanvoelen. Het duurt ongeveer een maand voordat je lichaam gewend is aan de matras en de matras aan je lichaam.

Als je binnen 90 dagen toch vindt dat het niet de matras is dat bij je past, kan je de matras terugbrengen en een andere uitkiezen. En je hoeft je niet te haasten, je kan er 90 dagen over slapen. Wel is het een voorwaarde dat je minimaal 4 weken gaat testen voordat je je conclusie trekt. Als je gebruik wilt maken van deze mogelijkheid, neem dan je matras en de kassa-bon mee naar het woonwarenhuis en maak, samen met een medewerker, de keuze voor een nieuwe matras. Eventuele transportkosten zijn voor je eigen rekening.

Indien je besluit tot de aanschaf van een duurdere matras ten opzichte van de matras die je hebt teruggebracht, vragen we je het verschil bij te betalen. Als je nieuwe keuze een lager aankoopbedrag heeft, krijg je een IKEA tegoedpas. De tegoedpas kan niet worden ingewisseld voor contant geld. Dit geldt voor alle SULTAN binnenverings-, polyether- en latexmatrassen en dekmatrassen.

9. Lentes

Lentes Niet meer actief

Helemaal super!!! Bedankt! :)

10. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

tis ook zo moeilijk zelf zoeken;)..

Deel Deze Pagina