Mijn meisje heeft koorts. Normaal slaapt ze in romper lange mouw en pyjamabroekje in de Puckababy The Bag herfstslaapzak. Daarover een lakentje en dekentje. Wordt 17/18gr in haar kamertje. Maar nu met de koorts wil ik haar niet te warm kleden (al krijgt ze straks en zetpil). Ik dacht aan alleen een romper lange mouw in de slaapzak en een lakentje. Wat denken jullie?
Ik zou haar ook zo kleden, heb ook een Puckababy en de temp is hier nu 17 graden. Ik zou haar niet zonder slaapzak wegleggen, lijkt mij echt te koud. Veel sterkte!
Ik zou geen slaapzak aandoen. Maar alleen onder een dekentje. In een slaapzak kan de warmte niet goed weg, gaat ze zweten en dan wordt ze juist koud als dat afkoelt. Ik zou wel een pyama aandoen. Een zetpil is noet perse nodig trouwens als ze geen pijn heeft. Koorts overwinnen zonder medicatie is beter voor het lijfje. Daar bouwt ze een beter afweersysteem van op.
Dank dames! Heb haar wel in de slaapzak gedaan.. Ze komt vannacht vast, aangezien ze haar flessen niet op heeft gedronken. Kan ik m eventueel alsnog uit doen. Heb haar wel een zetpil gegeven, aangezien ze pjjn leek te hebben (kreunen). Hopelijk voelt ze zich morgen beter!