Wat aan naar bed? Baby 5 mnd koorts!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Mar30, Dec 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    1,673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn meisje heeft koorts. Normaal slaapt ze in romper lange mouw en pyjamabroekje in de Puckababy The Bag herfstslaapzak. Daarover een lakentje en dekentje. Wordt 17/18gr in haar kamertje. Maar nu met de koorts wil ik haar niet te warm kleden (al krijgt ze straks en zetpil). Ik dacht aan alleen een romper lange mouw in de slaapzak en een lakentje.

Wat denken jullie?

2. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Toen onze dochter vorige maand koorts had sliep ze zonder slaapzak. Enkel romper en pyjama.

3. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,035
    6,139
    113
    Happyland
    Ik zou haar ook zo kleden, heb ook een Puckababy en de temp is hier nu 17 graden. Ik zou haar niet zonder slaapzak wegleggen, lijkt mij echt te koud.
    Veel sterkte!

4. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik zou geen slaapzak aandoen. Maar alleen onder een dekentje. In een slaapzak kan de warmte niet goed weg, gaat ze zweten en dan wordt ze juist koud als dat afkoelt. Ik zou wel een pyama aandoen.
    Een zetpil is noet perse nodig trouwens als ze geen pijn heeft. Koorts overwinnen zonder medicatie is beter voor het lijfje. Daar bouwt ze een beter afweersysteem van op.

5. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    1,673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dank dames! Heb haar wel in de slaapzak gedaan.. Ze komt vannacht vast, aangezien ze haar flessen niet op heeft gedronken. Kan ik m eventueel alsnog uit doen.

Heb haar wel een zetpil gegeven, aangezien ze pjjn leek te hebben (kreunen). Hopelijk voelt ze zich morgen beter!

Share This Page