Hallo Luitjes, Vandaag was het zover, we hebben de sleutel gekregen van ons huurhuisje! We wonen al 1 jaar samen maar dat is in het appartement van mijn vriend en dit is dus onze eerste woning samen. Een prachtig nieuwbouwhuis, grote kamer, dichte keuken, 3 slaapkamers, giga zolder en een grote achtertuin, officieel was het een koopwoning maar de woningcoöperatie krijgt het niet verkocht (was ook erg duur) en hebben ze het in de verhuur gegooid voor onbepaalde tijd. We zijn er erg blij mee! We hebben ons appartement opgezegd vanaf 1 juli dit jaar omdat we anders te lang dubbele woonlasten hebben. Dus nu een paar weekenden flink klussen en dan erin trekken. Erg spannend allemaal, als we gesetteld zijn kunnen we verder gaan met proberen zwanger te worden. Helaas ben ik zelf lichamelijk beperkt en kan ik dus niet veel meehelpen met klussen maar mijn vriend is gelukkig handig en kan altijd de hulp van zijn broer of familie inschakelen. Zoals de meeste van jullie weten hebben mijn ouders het contact met mij verbroken afgelopen Moederdag (zie topic 'zo gekwetst'). Dat valt me nu extra zwaar want had dit zo graag gedeeld met hun en dat zal nu niet kunnen, een adreswijziging geef ik dus ook niet, willen ze me komen opzoeken ooit nog eens kunnen ze me niet vinden, eigen schuld, dikke bult. Wil ook niet dat ze nu ineens voor mijn neus staan want heb het er nog steeds erg moeilijk mee en wil van deze nieuwe stap in ons leven volop genieten. Ben zo blij dus wilde het eventjes met jullie delen
Gefeliciteerd, nu genieten en heerlijk klussen! (met meerdere betekenissen ) Hier is het nog even spannend, maar hopelijk volgende maand ook ons eigen plekje..
De beste wraak (bedoel ik niet zo slecht als dat het klinkt) is ontzettend gelukkig worden!!! Succes in jullie nieuwe woning en klus ze (dubbelzinnig bedoeld
Oei da's wat lastiger haha! Klussen vind ik zelf wel leuk, maar spullen oververhuizen enzo vind ik ook verschrikkelijk. Laten we maar denken dat het voor een heel goed doel is!
Gefeliciteerd met jullie huis! Hopelijk zal het klussen voorspoedig gaan. Veel geluk op jullie nieuwe plekje!