Dit idd. Cb-arts is heel algemeen opgeleid en tenzij ze echt nog opleidingen of cursussen erbij hebben gedaan weten ze niets in het bijzonder over kindjes.
3 maaltijden? Ik ben later dan 7 maanden over gegaan op dat schema, maar het kan/mag vanaf 7 maanden. Mijn zoontje weigerde brood te eten, dus na wat hulp rond 8 maand naar dit schema toegegaan; 7 uur fles (mag ook bordje pap zijn, maar dat gaat er hier niet in) 10 uur /10:30 fruit + poging doen drinken 12 uur boterham (nu nog steeds zonder beleg) en erna een fles 15 uur tussendoortje + poging doen drinken 18 uur groente 19 uur fles De groente en fles noem ik 1 voeding, want dat gaat achter elkaar door ongeveer.
Pap is geen must, granenpap of boterham: beide zijn granenmaaltijden. We gaven tussen de middag altijd brood (vanaf 7Mnd). Vanaf ong 10mnd hadden ze hier s ochtends niet genoeg aan alleen melk als ontbijt, dus zijn we gestart met een papfles. Maar puur uit gemak omdat mijn kinderen hun eerste fles halfslapend dronken en daarna verder sliepen. Boterham en melk als ontbijt kan ook prima.