Hapjes kabouter thema

Discussie in 'De lounge' gestart door AMS, 14 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Voor de aankomende verjaardag van mijn zoontje ben ik op zoek naar ideeen voor hapjes/eten in kabouter thema. Iemand leuke ideeen?

2. hardloper

hardloper Niet meer actief

paddestoelen van komkommer of ei (stam) en een halve tomaat met stipjes van mayonaise (hoed) je kan ook die kleine tomaatjes nemen

meer ideeen heb ik niet...

3. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    uitgeholde tomaatjes met mayo stipjes. Dan heb je een paddestoel met witte stippen. staafje komkommer als stammetje eronder.

4. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    hahaha zelfde idee.....ik keek ondertussen tvoh en toen het liedje af was drukte ik op plaatsen haha

5. hardloper

hihi, het is ook wel het enige standaard ding denk ik...

blokje kaas, zilveruitje en worteltopje, stipjes maken op uitje met kleurstof, = kaboutertje

minihapjes, minifrikandellen, minipannekoeken (poffertjes)

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Misschien geeft dit inspiratie?

7. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Tot het paddestoeltje was ik idd al gekomen, zo ongeveer het enige wat ik kon vinden. Kaboutertje lijkt me leuk, ga ik van de week eens uitproberen..

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Je hebt van koopmans mini cupcakes waarvan je paddestoeltjes kan maken.. is van efteling sprookjesboom..

9. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Kan hier geen koopmans produkten krijgen, maar ziet er leuk uit en is denk ik niet moeilijk om te maken..

10. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Je hebt nog even voor je zoontje jarig is...ik kan t wel halen en opsturen naar je? Verder zou ik t ook niet weten haha, wit plastic bekertje, rode rondjes mt een inkeping zodat je een 'hoedje' kan maken?

11. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Thanks, maar denk dat ik het zo ook wel kan maken:). Volgensmij gewoon cakejes met glazuur en iets van cholodaderondjes oid zo te zien..

12. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ja dat bedacht ik me ook toen ik m al gepost had haha

13. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hoe dan ook lief van je..

14. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    hihi oeps, zie nu pas Spanje staan, ik ga wel begin nov. naar spanje, maar je hebt gelijk je kan het zo namaken hihi

Is idd gewoon glazuur, en die rondjes die in het pak zitten is van suiker, maar kan volgens mij best met witte choco!

15. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Poffertjes --> kabouter pannenkoekjes..

16. hardloper

zie nu spanje pas, kan je met coctailprikkers en kleine garnalen rijgen met iniminie stukjes paprika ofzo? (wat past bij garnaal?) dan heb je kaboutergambas op een kabouterspies... (wat erg, ik denk spanje en begin dus over vis;))

gevulde kwarteleitjes:D

17. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Niks ergs aan hoor, er word hier nou eenmaaal veel vis gegeten, helemaal aan de kust..

Zat al te denken om de paddestoelen met kwarteleitjes en cherrytomaatjes te maken..

Deel Deze Pagina