hapjes laatste teamvergadering voor verlof

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Sahi, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Hallo allemaal,

ik ben even op zoek naar inspiratie. Ik heb binnenkort een teamvergadering en een paar weken later ga ik met verlof. Ik zie mijn collega's heel weinig, dus wil dat moment even aangrijpen om wat lekkers uit te delen, omdat ik er toch een tijdje tussenuit ga.
    We krijgen een meisje, dus roze zou leuk zijn.
    Ik dacht aan cupcakes, maar de vergadering is op een dinsdag, op maandag werk ik heel de dag, dus dan sta ik het al in het weekend te maken. Blijft dat goed?
    En misschien hebben jullie wel anderen (wellicht makkelijker te maken ;) ) Ideeen.

Ben benieuwd!

2. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik heb ook cupcakes gedaan en ingevroren, ze waren daarna nog prima te eten (met fondant en botercremevulling).
    Ik zou ze denk ik niet bestrooien met muisjes en dan invriezen, als je ze daarna ontdooit gaan die muisjes uitlopen. Muisjes zou je er eventueel op het laatste moment nog op kunnen doen dan.

Edit. Gezien bij de buren:
    Lange vingers voor een stukje in glazuur dopen en daarna door de muisjes. Is volgens mij iets minder werk dan cupcakes en minstens zo leuk! Of koekjes bakken in een leuke vorm en eventueel bekleden met fondant, die kan je best even van te voren bewaren.

Edit 2. Ik bedenk me net dat ik zelf nog een cake heb besmeerd met botercreme en daarna muisjes erover heb gedaan. We kregen onverwachts visite en de beschuiten waren op... smaakte heerlijk!

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Of gewoon roze koeken ;)

Ik heb gewoon wat pakken koeken gehaald en een doosje chocolaadjes.... valt altijd in de smaak.

4. Sasanna

Sasanna Lid

27 jul 2008
    28
    0
    0
    Brabant
    Ik had 2,5 jaar geleden bij de geboorte van zoontje slagroomsoesjes (gekocht bij AH op broodafdeling, je hebt ze ook in de diepvries), leuk gepresenteerd op een schaal, beetje opgestapeld in de vorm van een soort taart, toefjes slagroom(spuitbus) op de paar bovenste, en blauwe muisjes er overheen!
    Zag er feestelijk uit!

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    leuke ideeen allemaal, ik zet ze allemaal op een rij en kies dan een leuke uit :D

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb gisteren mijn collega's op kraambezoek gehad.
    Ik had slagroomsoesjes gedoopt in gesmolten witte chocolade en dan gedipt in roze muisjes.
    Dit had ik de avond ervoor al gemaakt en in de koelkast bewaard.
    Verder had ik mini tompoucjes.
    Dit had ik op een etagaire gedaan...leek erg leuk.

7. josel

josel Lid

24 jul 2011
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    "Leek" erg leuk? Ik vind het een superidee, was het ook nog lekker de volgende dag? Geen slappe muisjes?

Leuk hoor die ideeën, ben nog lang niet zover maar internet bewaart alles!

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ja het smaakte ook nog prima :D
    De muisjes waren niet slap!

9. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Hier koekjes met chocolade (zoiets aan Scholiertjes, maar dan de huismerkversie) kort laten smelten in de oven, daarna muisjes erover en weer laten stollen. Simpel, maar o zo lekker!

Deel Deze Pagina