Ik ben benieuwd wat nou gangbare prijzen zijn om te vragen voor in zeer goede staat verkerende kleding. Ik heb gister een aantal dingen erop gezet die dl amper gedragen heeft ( de wel gedragen dingen hou ik namelijk zelf ). Krijg biedingen van 3-5 euro voor pakjes die zo'n 30-40 gekost hebben ( Noppies en tumble 'n dry). Truitjes van Noppies bieden ze 3 euro op... Normale prijzen voor merkkleding?
Heel veel meer zul je er helaas niet voor krijgen waarschijnlijk. Het aanbod is gewoon veel groter dan de vraag in die kleine maten. En heel veel ouders hebben eigenlijk 'teveel' kleding in die maten en veel shirtjes/pakjes die bijna ongedragen zijn. Maar zodra je het kaartje van een nieuw kledingstuk afhaalt en het 1 keer in de wasmachine doet bijvoorbeeld is er qua marktwaarde het 'nieuwe' eigenlijk al af. Al is het misschien nog als nieuw, het wordt toch gezien als 'tweedehands'.
soms heb je geluk, maar er wordt inderdaad maar weinig meer voor gegeven. Het aanbod is zo groot. Daarom kies ik er soms liever voor het door te geven, dan veel moeite te doen voor die paar euro. En dat doorgeven kan in de familie maar soms ook juist een moeder op school ofzo. Verder kun je eens kijken of het verschillend is qua site. Soms doet marktplaats het beter en soms juist de verkoophoeken op facebook van jouw omgeving.