Hallo dames, Jullie kennen het vast wel speelgoed wat hier en daar ligt ik ben op zoek naar zo'n kast Speelgoedkast HDR | Bewerkte fotografie | Zoom.nl. Wie weet waar ik dit kan kopen?
Hopen dat ze hem nog hebben of verkopen. Hoeft niet persee het zelde de zijn. Als het maar zo iets is. Mag ook met plastic bakken zijn
Marktplaats.nl > Praxis wit kastje met gekleurde manden - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Commodes en Kasten Ik zie nu dat ie in heemstede te koop staat, misschen wel bij e in de buurt. Die rode mand is wat kapot maar die zou ik eruit laten en dan in het middenvak voor een leuke stapel boeken. Succes! Leuk ding die kast!
die met al die blokjes heb ik ook gezien bij de praxis, maar dat is alweer een tijdje terug.. En lees ook iets hier over de ikea, daar hebben ze TROFAST Opbergcombinatie - IKEA zulke bakken. Misschien ook een optie? Wij hebben namelijk ook zoiets met die stoffe mandjes, maar helaas gaat het hier snel stuk.
Een Ikea vakken kast met rieten manden is ook mooi, is het speelgoed weg en jij hebt een "volwassen" kast in de kamer!
Die van je foto is van de Praxis. Was vorige week nog in de aanbeiding voor ik geloof 49,-. Heb hem ook wel eens voor onder de 40,- gezien.
Meiden/dames heel erg bedankt voor de reacties, ik heb net gebeld met praxis omdat ik nu wist hoe het heet. ze zijn idd 50 euro. Volgende week zijn ze 40 euro. Denk dat ik het ga halen en hopend dat het wat netter hier in huis wordt
@ts, wij hebben dat kastje ook. echt een superhandig ding! al een paar jaar in huis, maar nog steeds erg blij mee!
Ik heb m een keer zien staan bij de Praxis toen wij ook op zoek waren naar een speelgoedkast. Maar ik vond hem erg klein! Wij zijn uiteindelijk voor de Trofast kast van de Ikea gegaan. Maar ook die staat nu boven. Ik heb gewoon 2 bakken beneden en daar doen ze het maar mee. Willen ze met de Duplo spelen gaan ze die bak maar halen voor een dagje
ik zou hem niet kopen, ik vind hem iel en klein en wiebelig kost nieuw ook maat 30/40 euro dus op zich kan je daar ook niet alles van verwachten, ik zou eerder van Ikea wat kopen, wat degelijker enzo...
wij hebben hem ook, er kan idd niet veel speelgoed in, ik zou ook eerder voor de ikea kast gaan, die hebben tegenwoordig leuke gekleurde manden die erin passen, die met de plasticbakken hebben wij ook in huis staan, past genoeg in hahaha,