Zie net dat ze ziek is geworden dat hooo ik hier niet want ze is begin februari al opgenomen geweest omdat ze het rotavirus had, niks binnen hield en uitgedroogd raakte. Ik hoop maar dat het hier dan toch de tandjes zijn... Sterkte met je meisje!
@ Frannie, ze kunnen rond deze leeftijd inderdaad ook weer door een sprong heen gaan. Geloof dat die bij 33,5 week begint. @Cindy: Kolven doe ik al 7 maanden fulltime. Maar het flesje kan ze soms ook wel als troost zien. Gisteravond ging het weer slechter met haar, amper willen drinken, de ene na de andere spuitluier, en vervolgens ook nog braken. Dus we zaten gisteravond laat op de huisartsenpost en vervolgens in het ziekenhuis. Echter vond de kinderarts het nog niet 'erg genoeg' om haar op te nemen. Dus we zijn nog gewoon thuis. Sinds we thuis zijn heeft ze 2x 40 ml en 1 x 60 ml gedronken en nog twee spuitluiers gehad en overgegeven... Schiet dus niet echt op en de domperidon werkt ook niet meer. Ze is er nu op zich wel goed aan, best vrolijk zelfs. Maar plassen heeft ze inmiddels ook alweer een hele tijd niet gedaan. Heb nu om 10.30 een telefonische afspraak met de kinderarts om te overleggen.
idd laat je niet afschepen he! Jeetje man ik had gehoopt dat het beter zou gaan.....sterkte nogmaals....
Balen dat er weer even een terugslag was... Hoe is het nu?? Wat zei de KA ervan bij je telefonische afspraak??
We zijn gistermiddag weer terug geweest bij de KA. Het blijft een beetje zoeken. Theoretisch gezien zou ze uitgedroogd moeten zijn (gisteren maar 290 gedronken, 2x overgegeven en 5 spuitluiers) maar ze kan nog wel vrolijk zijn, fontanel is niet ingevallen, geen droog mondje etc. In eerste instantie wilde de KA haar gisteren opnemen, maar daarna twijfelde ze toch weer. Om 18.00 waren we thuis en sindsdien heeft ze geen spuitluiers meer gehad!!! Ook nog niet veel gedronken, maar goed, wat ze drinkt blijft er in elk geval in. En zojuist heeft ze een klein plasje gedaan. Om 11.00 uur hebben we opnieuw een telefonische afspraak staan. Blijft dus weer even afwachten, maar met een beetje geluk sleept ze zichzelf er doorheen. O, mijn man zwaait momenteel heel enthousiast met het flesje, ze heeft 90 ml gedronken! Het is al even geleden dat ze die hoeveelheid in één keer heeft gedronken. Nog niet te vroeg juichen natuurlijk, maar ik heb goede hoop!