hapjes om in te vriezen

Discussion in 'De lounge' started by leetje, Jan 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leetje

leetje Actief lid

Jan 31, 2008
    374
    0
    16
    Hoi,

Aangezien ik weinig tijd heb wil ik vast beginnen met hapjes te maken voor de verjaardag van mijn zoontje in maart....heeft iemand ideeën voor leuke/lekkere hapjes die je in kunt vriezen?

Thanx

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Loempia's. Op de dag zelf even afbakken. Kan ook heel goed met sigara borek trouwens.

3. Imensa

Imensa Niet meer actief

Bananen in plakjes snijden. 2 plakje op elkaar met daartussen een lekkere kwak pindakaas even door de pure choco halen en invriezen :)

4. leetje

leetje Actief lid

Jan 31, 2008
    374
    0
    16
    dat zijn al 2 goeie ideeen...meer?

5. cakeje34

cakeje34 Actief lid

Nov 7, 2012
    237
    0
    0
    pittige gehaktballetjes :)

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    bladerdeeg hapjes? Zoals fetta of worstjes.

7. Catnip

Catnip Actief lid

Nov 28, 2013
    399
    0
    0
    Mini quiches uit het muffinblik. Ik maak er regelmatig een paar invriezen en zo heb je altijd wat achter de hand. Ook lekker voor de lunch met soepje erbij.

Ook lekker, pak bladerdeeg en mini frikandelletjes uit de vriezer. Bladerdeeg ontdooien, vierkantjes eenmaal doormidden snijden en frikandelletje erin rollen. Even met ei/melk eroverheen en afbakken in de oven. Je kan dit dus niet opnieuw invriezen na het maken maar goed vooraf te kopen/bewaren en in een handomdraai klaar.

Succes!

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Hartige taart, of mini quiches..?

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    jum jum dat ziet er ook erg goed uit
    waar woon je? ik kom keer bij je eten! :D

verder geen tips voor TS. ik ben zelf van het worst kaas snijden, toastjes en bakje met nootjes en de visite vermaakt zich wel. voor kids maak ik altijd worstenbroodjes. tip met frikandel is ook een goeie, die ga ik eens proberen

party snacks uit frituur is ook een idee. frituurpan buiten vanwege de baklucht en dan lekkere snackies klaarmaken

Share This Page