Hallo Allemaal! Omdat ik erg nieuwsgierig aangelegd ben dacht ik, ik vraag jullie eens. Wat komt er bij jullie op oudejaarsavond op tafel als hapjes/lekkers om het jaar mee uit te gaan? Wij krijgen onze beste vrienden op bezoek met hun zoontje. Hij gaat bij ons naar bed tot het bijna 12 uur is. Hier komt op tafel: - Soldaatjes ( stokje met onderaan stukje droge worst, daarna stukje augurk, dan een blokje kaas, daarna een zilveruitje. - Gebakken kippenvleugeltjes - Toastjes met Brie, Filet American met carpacio pijnboompitten en parmezaanse kaas, en roompaté - Chippies - Oliebollen - Gewoon blokje kaas en stukje worst - Kaasbolletjes
Wij blijven gewoon met ons gezin thuis. Hoef dus niks fancy's te maken Oliebollen kaasblokjes worst kipspiesjes kleine saucijzenbroodjes en kaashapjes en waar we verder nog zin in hebben. Heb altijd wel frituurhapjes en chips in huis.
- zoete olijven een heerlijke notenmix van de kaasboetiek hier uit de stad. - speciaal buitenlands worstje - chips, kaas en hapjes uit de frituur.
wij zijn gewoon met zijn tweetjes en ik maak lekkere gevulde eieren. Vinden we altijd erg lekker maar wel altijd veel werk. Dus dacht ik, dan doe ik dat nu maar weer eens.
-oliebollen -mini loempia's -chipjes We blijven lekker thuis dus hebben niet heel erg veel nodig. Kinderen slapen voor 12 nog even ( als ze al wakker te krijgen zijn om 12 uur )
We hebben t volgende op tafel Oliebollen Appelflappen Kaas Worst Stokbrood met salade Chips Nootjes Komkommer Snoeptomaten
Wraps met zalm/roomkaas Wraps met ham/komkommer Börek in kleine stukjes gesneden Mini worstenbroodjes, met bladerdeeg eromheen Bladerdeeg hapjes met roomkaas/salami Komkommer, worst, pikante Antilliaanse balletjes en wat chipjes. Wij krijgen 2 stelletjes op bezoek, waarvan 1 stel kids heeft van de leeftijd van onze kids. Mijn schoonmoeder met haar 3 kinderen en dan zijn wij er zelf ook natuurlijk. Dus genoeg monden om te voeren
Ik neem mee naar vrienden; - mini clubsandwiches - wraps met carpaccio, rucola en truffelmayonaise - kleine croissantjes met ham en pittige saus - tomatentaart - mini quiches - gehaktballetjes met satesaus en tomatensalsa Zijn met 50 man en iedereen neemt eten mee.
oliebollen appelflappen kaas en worst stokbroodjes met brie en eiersalade nootjes olijven en komkommer kleine gehaktballetjes
Kippenvleugeltjes en gehaktballetjes Stobrood en toastjes met smeerseltjes Mini hapjes met ragout Nootjes en chips Oliebollen en appelbeignets
wij doen weinig spannends. onze kleine vent is 3 weken oud en daarom blijven wij heerlijk thuis. onze avond gaat bestaan uit: - zoontje die niet wil slapen maar wel eten eten eten. dit vult dus de halve al dan niet hele avond. - hopelijk ik hou van holland kijken - op tijd naar bed gaan... om 22 uur waarschijnlijk hihi qua hapjes hebben we gewoon oliebollen en blokje kaas etc. geen extra dingen ofxo. tweede kerstdag aten we een pizza, dat zegt genoeg hahaha
Ik ga wat gevulde eieren maken, verder wat toastspul op tafel met stokbrood, oliebollen, warme partyknaks, soepje.. We zijn ook maar met zijn tweeen, dus veel wordt het niet alleen wat varriatie.
Wij zijn met zijn drietjes, en een (of 2) flessen champagne. Daarbij eten we verschillende vishapjes - zelfgemaakte zalmmouse met gerookte zalm, garnalen, en wat ik verder bij de visboer kan scoren morgen. Verder nog geen idee, ik zit nog vol van de kerst.
Oliebollen Frituurhapjes chicken wings Wij zijn lekker met het gezin thuis, dus hoef niks speciaals te maken
Wij vieren het met schoonzus en haar vriend, man, ik en dochter van 7. Hier komen op tafel : Chips, nootjes Bittergarnituur en bitterballen Oliebollen en appelbeignets. Is zat met zn 5en
Wij eten dit morgen als hapjes en tevens avondeten Mini pizzaatjes (die hele kleine dingen van Wagner) Frituurhapjes Blokjes kaas Old Amsterdam njommm Bifi worstjes Chips (2 soorten) met dipsaus Toastjes met tonijnsalade Oliebollen Appelbeignets
Ik ga/ben zelf bitterballen (aan het) maken Borrelbrood Carpaccio in wraps Verschillende kaasjes We zijn maar met 3 ( kinderen na 12 uur, dan 5) en ik bedenk altijd voor veel te veel