Man man werd om 6 uur wakker met pijn in mn maag. Dat ende weg. Even later weer maar met pijn in mn bovenrug erbij. Ik dacht nog het zal toch niet he? En later weer maar dan zo heftig dat ik moest overgeven. Was alleen maar gal. Ik lag beneden te slapen vanwege een kriebelhoest en belde mn man meteen op. Die wist niet wat hem overkwam toen hij me zag. Net de HAP gebeld met mn vermoeden en moest een pijnstiller nemen en straks mn eigen ha bellen. Hebben jullie nog tips? Ben gewoon bang voor de volgende golf die komt. Bij elke vlaag is het zoveel erger geworden, weet niet of ik erger aankan. Ben bang!!
Ik heb helaas geen tips voor je, weet uit eigen ervaring dat galaanvallen nog pijnlijker zijn dan bevallen.... Sterkte en hopelijk kan je ha snel iets voor je betekenen
oh nooit mee gemaakt gelukkig , maar je kan vanaf 8u de HA bellen toch ? en belachelijk dat je niet naar de HAP kan met zoveel pijn . beterschap
mijn ervaring met galstenen zijn, dat ik dan niet kan typen van de pijn, ik moet lopen, loop te gillen en te huilen van de pijn, pijn in mijn borst (net of ik een hartaanval krijg) daarna pijn in mijn rug, en ik kom aadem te kort, loop dus te puffen , om zo rustig te blijven(anders hyperventilatie), ik heb woensdag gesprek om te kijken wanneer hij eruit mag. meestal voel ik hem wel opkomen, maar nu kwam het zo ineens vanuit niets. gelukkig duurde deze aanval maar een uur, meestal zit ik er wel een paar uur in
Pfff volgens mij is het over nu. Zit helemaal te shaken. Guus: ik herken het helemaal wat jij beschreef. Ik kon ook niets meer. Ik hoop echt niet dat dit nog eens gebeurd! Want idd ik beval liever!
Oh wat erg voor je! Ik heb 2 maanden geleden een ambulancerit achter de rug met m'n vader die zo'n aanval had. Ik kan je vertellen dat hij alles behalve kleinzerig is, maar ik heb hem zien kronkelen van de pijn! Hij is flauwgevallen en lag te shaken, doodeng om te zien! Ik geloof dus echt dat dat zooooo'n pijn moet doen! Heel veel sterkte, hopelijk blijft het nu weg. Mijn vader zijn galblaas wordt er iig deze maand uitgehaald.
ik ben daarna ook bekaf, kan zo uren slapen, maarja met kleintjes, kunnen mamas niet ziek zijn... ik hoop dat je je handen vrij hebt vandaag en even bij kan komen. weet je nog wat je gisteren hebt gegeten? mijn reacties waren, wijn en borrelnoten (pindas schijnen boosdoener te zijn) chinees, en combi van eerst chocola eten en daarna chips.......... en dankje wel,
Dit dus, plus overgeven en zweten als een idioot. had ik een paar x per week, begon in februari en gelukkig ben ik afgelopen mei geopereerd en is mn galblaas verwijderd. Ik die liever een bevalling dan zo'n aanval Sterkte
pijnstillers hielpen bij mij niks! Ik had aanvallen die duurden 2 tot 4 uur... echt verschrikkelijk die pijn... Hier kwam het idd ook na eten van nootjes, chinees, hutspot etc. Ben uiteindelijk met 21 wk zwangerschap geopereerd. sterkte!
Guus ik heb gisteren wel chocola en chips op ja! Gelukkig hadden mn man en ik een vrije dag samen en zitte. De kindjes op het kdv.