wie nog meer - 2 melkflessen?

Discussie in 'De lounge' gestart door kwebbel17, 30 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Jongens, ehhhh dames... er zijn mensen die vinden dat ik bruin moet worden omdat Hun dat mooier vinden... :cool: Ik ben mijn leven lang wit. Gewoon echt spierwit. Melkflessenwit dus. Heb ook 2 (schattige) korte melkflesjes onder jurkjes uitkomen. Mijn armen worden rood en dan trekt het weg. Ik verbrand ook niet snel.
    Wat heb ik gedaan om bruin te worden?
    - kuurtje zonnebank
    - zelfbruiner van div merken (vieze gelige vlekken, bleeeeh!)
    - insmeren met hoge en lage factors
    - wel of geen aftersun smeren
    - de zon vermijden en juist niet
    - fietsen in de zon

Even serieus, soms ben ik jaloers op zo'n mooie natuurlijke en egale teint hoor... maar ik en bruin??? Volgens mij staat t niet eens :D wel kan ik moe worden als mensen vragen: ben je nog niet op vakantie geweest?? en Meidddd wat zie jij wit! Ooo wat erg! ;)
    Dochter is ook zo wit en bij haar is het plots "zielig" dat ze niet bruin wordt... :x ze telt dus niet mee ofzo?? Wat is dat toch? (Ik smeer haar trouwens wel structureel in)
    Wie wordt er nog meer NIET bruin??

2. Lieveliefie

Lieveliefie Actief lid

10 jun 2013
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yep ik wordt echt niet bruin. En dat vind ik best jammer. Zl wordt wel snel bruin, heeft ie van zn papa.

3. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.260
    11.868
    113
    Ik wordt ook niet echt bruin. Wel bruiner als jij, als ik het zo lees, maar het blijft heel licht en een ander ziet het niet/nauwelijks. Ik trek me er niks van aan en doe gewoon aan wat ik leuk vind en waar het weer naar is.
    Mijn vriend is ook erg wit op zijn benen en die smeert wel altijd met bodylotion met een kleurtje op zijn benen. Vind ie zelf fijner. En die heeft nooit geen vlekken of gekke kleuren.

4. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Hou op, schei uit. Standaard als ik terug kom van vakantie hoor ik, ja (ml) lekker kleurtje gekregen, jij bent zeker ziek geweest, omdat je nog zo bleek bent. Ik krijg ook vaak de vraag of ik niet lekker ben, want gisteren was ik zo wit, dat klopt, want toen had ik geen rouge op.

Ik kan me er niet druk om maken, maar de rest van Nederland wel.

5. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Mijn benen zijn geen melkflessen maar echt bruin zijn en worden ze ook niet.

Die opmerkingen over vakantie vind ik altijd zo typisch. Als je niet verkleurd bent door de zon, was het vast geen leuke vakantie. Alsof de graadmeter voor een goede vakantie is hoe bruin je bent geworden. :(

6. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Mijn benen en buik blijven altijd even wit, mijn gezicht wordt rood, mijn armen bruin en dan nog zo'n vage roodbruine vlek boven mijn borsten waar het tshirt niet zit. Ik ben altijd blij als ik in de winter weer egaal wit ben want egaal bruin zal ik nooit worden :p

7. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Same! Rood wel bruin niet.
    Soms wel een heel heel HEEEEEEL licht teintje wat voor mij doen dan "bruin" is en ik dan met trots vertel dat ik een "kleurtje" heb en niemand die het ziet. :/

Ik verbrand wel heel snel :( mijn benen/buik enz kleuren trouwens niet!

8. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Yep...
    En altijd: wat ben je bleeeeek... :(

9. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

@Nijntje en @KakiLaki: mensen vragen ook of ik ziek ben en één werkgever heeft gevraagd of ik zeker te weten me goed voelde want anders mocht ik naar huis! :x

;)

10. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ach...waar ik woon kun je geen huidverzorgingsptoduct kopen zonder 'whitening' er in...hoe bleker hoe beter is het ideasl hier!

11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.222
    16.583
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Herkenbaar.
    Ik word ook niet bruin.
    Mijn armen,gezicht ed kleuren wel maar mijn benen niet.
    Mijn man komt uit een familie die allemaal heel goed kleuren.
    Ik kan me nog herinneren dat we terugkwamen van huwelijksreis uit Portugal en ik had echt een mooi kleurtje.
    Het eerste wat mijn schoonvader zegt is van je hebt zeker niet veel in de zon gezeten duh.
    Net of dat het allerbelangrijkste is.
    Nu ga ik helemaal niet meer met mijn benen in de zon.
    Ik heb na mijn 3 zwangerschappen heel veel spataders overgehouden en daar moet ik gewoon niet mee in de volle zon gaan zitten.
    Als ze het nodig vinden om er een opmerking over te maken dan zeg ik er tegenwoordig ook iets van.
    Heb die opmerkingen gewoon te vaak gehad en ben dat gewoon zat.Ik ben in het verleden ook best vaak verbrand en heb het er gewoon niet meer voor over.Heb geen zin om met mijn 50ste een rimpelkop te hebben van teveel zon en dat zeg ik ook gewoon.Vaak degenen die het zeggen hebben een gerimpelde kop van teveel zon dus ze kunnen hem gelijk terugkrijgen haha.

12. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ik ga onder de zonnebank. Ben blond en bleek... maar vind een beetje kleur mooi.. ook komen spieren met een beetje kleur beter uit:D

13. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Inderdaad, beter mooi bleek dan zo'n leerachtige rimpelkop. Of zo'n gevlekte bef.

14. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Ben toch wel beetje nieuwsgierig waar je woont dan haha :)

15. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    hier word alles bruin. behalve mn benen hahaha. kan er niet wakker van liggen

16. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Bij mij zetten ze soms als grap in de zomer de zonnebril weer op omdat ze zo wit zijn.. Ja dikke poep aan zeg:p

Alles al geprobeerd, nu ben ik er klaar mee. Ik smeer met factor 50 omdat ik anders 1e graads brandwonden oploop:p zo wordt het hooguit erg rood..

17. Evvie

Evvie Fanatiek lid

13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Ik ben altijd op zoek naar mensen met wittere benen dan ik, maar nog nooit gevonden...

18. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Ik wordt ook niet bruin,.
    ik word alleen rood en dan weer wit :p

19. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    247
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Hier hetzelfde probleem..

wordt wel bruin... maar heeeeeeeeeeeel langzaam.. Begin dus altijd melkflessen wit.. En helemaal omdat ik van mn eigen een hele bleke huid heb....

20. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Ik zou bij wijze van spreken de hele zomer kunnen bakken en braden zonder dat je dat terug zal zien aan het eind van de zomer..
    Maar gelukkig is het nog niet zo erg als dit:

Deel Deze Pagina