http://www.telegraaf.nl/vrouw/mode_beau ... tml?p=23,1 Ja, ik ben een viezerik, ik hoor bij de ongelofelijke 4% die haar bh vaak maar 1 keer per week wast en als ik heel eerlijk ben soms nog minder. Ik vind een bh gewoon iets anders als een slipje (die ik natuurlijk wel elke dag verwissel). Een jeans was je toch ook niet elke dag? Tuurlijk zijn er uitzonderingen, als ik erg gezweet heb dan was ik mijn bh, maar ik kijk het gewoon aan tot ik vind dat ie vies is. En dat is niet al na eén dag... Ben ik nou echt zo raar? Benieuwd naar jullie bh-was gewoontes
Mij mij gaat hij na 2 dagen de was in, ik wacht niet tot hij vies is, want dan kan je lang wachten met zwarte bh's, die ik eigenlijk alleen maar draag want daaraan zie je niet dat hij vies is.
Ik wou dat ik er zoveel had dat ik iedere dag een schone aan kon doen! Meestal is het toch wel twee tot drie dagen... Een truitje heb ik ook wel eens twee dagen aan.
Witte bh's was ik wel vaker omdat die anders zo snel geel gaan worden, van al het zweet denk ik. En ook natuurlijk als je luchtige kleding aan hebt willen die bandjes weleens snel goor worden. Other then that, neuh, ik was ze ook 1 keer per week ofzo. Die dingen gaan ook niet stinken.
ja ik ben dus ook een viezerik hahaha... ik was ze ook niet vaak..ook 3 dagen dragen of zo. ik heb maar 2 behas .. ik vind dat ze wel gaan stinken.. heb namelijk zeer gevoelig reuk! maar ...er zijn wel vaak keren dat ik een week lang hetzelfde aan heb.. maar dan heb ik dus niet zitten zweten maar elke dag een schone aan.. nee!
Je bent niet de enige "viezerik" hoor. Ik was mijn bh's 1 x in de week. Heel soms 2 x als het warm weer is en ik meer zweet. En mijn truitjes draag ik ALS ze nog schoon zijn (vaak niet met een baby) ook 2 dagen. En mijn jeans ook 2-3 dagen voordat hij de was in gaat. Helaas geen miljonair hiero, dus heb niet voor elke dag een nieuwe outfit hihihi..
Ik doe meestal elke dag een schone bh aan ( als ik gewerkt heb sowieso) Soms heb ik een bh 2 dgn aan, maar dat is vrij sporadisch.
Ik was ze ook 1 keer in de week hoor. Sterker nog, op dit moment heb ik nog maar 2 mooie beha's die lekker zitten. Alle anderen zijn te klein. Dus elke dag een schone aan doen zit er niet eens in.
Gelukkig ben ik niet de enigste viezerik... Bij mij is het idd ook een kwestie dat ik niet veel bh´s heb en ook gewoon niet elke dag een was draai. (geld groeit me niet op de rug en slecht voor het milieu) En ik ruik altijd gewoon of ie er nog kan zegmaar...
Dat kan natuurlijk ook. Ik ook niet altijd hoor, heb een erg klein maatje en met een strak shirtje hoeft het absoluut niet altijd en in de zomer (die érg lang en érg heet is hier) draag ik ook bijna nooit een bh...
ik ben smeerlap ... maarja dat wisten jullie al van dat topic over douchen haha maak ff een poll weten we het zo
ME TOO! mn vriendin had het vandeweek gevraagd..en ik dahct hoe komt ze daar nou op...toen vertelde ze van dit artikel...en gelukkig is zij ook vies..
Nou ik draag mijn bh ook 2 of 3 dagen hoor. En idd, ik ruik of ie nog kan. Ik ga toevallig straks ff langs de Hunk om wat nieuws te scoren. Ik heb alleen maar saaie bh's en ook nog te weinig. Verder heb ik ook nooit setjes aan zeg maar, ik pas een gewoon een bh en een string en 9 v/d 10 keer past t niet bij elkaar. Maar nu op verzoek van mijn man ga ik eens iets moois kopen.
Hier over het algemeen toch wel elke dag een schone beha aan ! In de tijd van de niet zindelijke borsten weleens 2-3 schone op een dag ! Ik doe hem smorgens na het douchen schoon aan en dan de volgende ochtend weer een nieuwe. Savonds na het douchen wurm ik me weer in mijn 'vieze' al gedragen beha !