Nou ben ik reuze benieuwd wat jullie zoal borduren. Heb geboorte kaart gemaakt en vond ik echt heel leuk om te doen, die hangt dan ook mooi op haar kamer ingelijst. Maar zoek weer iets om te maken, en heb geen inspiratie.....
ik heb nog wel een geboorte tegel die je mag doen hihi. Ik kom er niet toe, maar tis een beetje sneu dat de oudste wel een mooie tegel heeft en de jongste niet
Ben bezig met een moderne patchwork merklap in roze/wit. Ben met nog iets bezig wat ik in wil lijsten Ik lees graag en heb een boekenlegger geborduurd. Wil er nog 1 maken. En ook nog voor de kids. Een naaldenboekje van vilt gemaakt met borduursel op de voorkant. Je kunt ook iets borduren en achter glas van theedoosje vastmaken. Leuk om gevuld met thee weg te geven. Of voor de haarfrutsels van meisjes. Kijk eens op borduurblad.nl daar kun je heel veel ideeen opdoen. Is een borduurtijdschrift. Ook kun je kijken in de vorige nummers van het blad. Enne, haken is ook verslavend haha.
Ik heb de Night van Maria van Scharrenburg al af, ben nu met de Day bezig: Needlecraft Kits from Maria van Scharrenburg Verder zet ik foto's om in kruissteekpatronen via pics2pat.com en die maak ik ook
kussenhoes, applicatie op t-shirt (kids?) of iets moois op een tas. Een plaid maken van blokken en dan foto's op stof laten drukken en mooie teksten, uitspraken van je kind of afbeeldingen borduren. Met het plaid ben je heel lang bezig maar als je dat in neutrale kleuren doet dan is het een geweldige herinnering voor je kind. Je doet dan af en toe een blok.
Ik ben met 3 verschillende tegelijk bezig nu Ik ben begonnen toen ik een jaar of 19 was, op advies van de ha. Ik was toen overspannen en moest een hobby zoeken die ontspannend was Ik heb al meerdere geboortetegels gemaakt, een aantal bladwijzers, disneyfiguren met de eerste letter van een naam, de Big Five etc Ik ben nu bezig met nog zo'n disney letter en een geboortetegels als kadoo voor iemand en met de Nachtwacht voor mezelf
Zie dat we bijna allemaal geboorte tegels maken Maar ja, die heb ik al.... Vind het moeilijk om een volgend 'doel' te vinden hoor. Misschien toch maar een foto van onze dochter laten omzetten of zo, dat vind ik dan wel weer erg leuk.
Ben een meetlat aan het borduren. Heb net een badcape af, blokken en een boxkleed. Geboortetegels vind ik <sorry> gewoon niet zo mooi.
Heb geboortetegel klaar moet alleen nog ingelijst worden. Dat moet al 2,5 jaar maar nog niet de juiste lijst gevonden. Heb nu nog een abc van winnie de pooh liggen. Kom er alleen niet aan toe die af te maken.
Vind een plaatje van Anne geddes ook wel mooi maar is moeilijk aan te komen of heel duur. Wil gewoon iets maken maar niet specifiek voor mijn kindje. Iets waar we zelf ook naar willen kijken Boek legger heb ik niet nodig ( e-reader) Wist niet dat dit zo moeilijk kon zijn
Misschien vind je het leuk om handdoeken en washandjes voor de kleine te maken? Dus dan zelf handdoeken en washandjes kopen en "lijstjes" om de randen maken? Mijn moeder heeft dat voor mijn dochters gemaakt En inderdaad foto's borduren of een meetlat?