ik ben helemaal verbijsterd

Discussie in 'De lounge' gestart door mamav2boefies, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Mijn man en ik hadden gister een woordenwisseling
    Plots slaat hij een deuk in onze woonkamerdeur :$
    Ik ben hier totaal niet van gediend van zulk gedrag wat zouden jullie doen in mijn situatie?

2. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Zo, daar zou ik behoorlijk van schrikken.
    Heb je al gepraat met je man waar die agressie vandaan kwam? Was het puur woede, of ook machteloosheid? Wat zit er achter?

3. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik zou ook wel even schrikken denk ik.

Ik zou hem denk ik laten weten dat ik er erg van geschrokken ben en willen weten waar dit vandaan komt.

4. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ik weleens een hele deur uit zn voegen getrapt, had toen nog geen kinderen! Kreeg ineens zoveel over me heen dat ik me op de deur afreageerde!

5. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Alsof wij advies kunnen geven in dit verhaal. We weten totaal de oorzaak van de ruzie niet, we weten niet hoever jullie elkaar hebben gedreven in de boosheid, wat er speelt bij je man, in jullie relatie, hoe je man zijn karakter is en dat van jou..

Sommige mensen kunnen iemand tot het uiterste drijven, waardoor iemand gefrustreerd raakt, met als gevolg een gefrustreerde uiting (bijvoorbeeld een ram hier of daar tegenaan)..

6. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Ik zal me er niet al te druk om maken. Leuk is het niet en je kan er goed van schrikken.
    Maar het is ws zijn uiting van frustraties en opeen stapeling van dingen die ws niks met die woordenwisseling te maken heeft gehad.
    Mijn vriend heeft het ook een x gedaan die werd zo kwaad over het feit dat er zwarte vlekjes op zijn witte blouse zaten en dat we weg moesten (hadden ee bruiloft)en het ging niet naar zijn zin en al dat soort dingen en dus sloeg meneer een gat in de wc deur. Vanbinnen was ik echt kwaad maar ik liet zijn gedrag mijn dag niet verpesten en een dag later kwam het hoge woord eruit wat er was. En het had niks te maken met die blouse het deed alleen de emmer overlopen. Ik denk altijd maar dat sommigen mannen moeilijk hu frustraties kunnen uiten e ja het moet er een x uit Als het veel vakergebeurd ja dan zou ik me toch n btje zorgen maken.
    Suc6

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Ik denk.. Dat je dat enkel voor jezelf kunt uitmaken.

8. MamaVanGilani

Vind t sneu voor je man dat je het hier neerzet eigenlijk want wij weten totaal niet wat er speelt, dus ga er niet over oordelen! Ik heb ook vaak dingen stuk gemaakt na of tijdens een ruzie omdat ik gewoon nie de kans krijg om me te uiten en me afreageren op spullen!

Hij kan beter de deur dan jou een dreun geven!

9. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Misschien was hij ook niet gediend van bepaald gedrag van jou en sloeg hij toen op de deur.

10. MamaVanGilani

+1!!

11. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik heb in ons oude huis weleens een gat in onze badkamerdeur getrapt tijdens een ruzie. En ik ben totaal geen gewelddadig persoon. Misschien niet al te zwaar aan tillen als het een keer is gebeurd. En inderdaad, het is voor ons wel een beetje moeilijk oordelen zonder achtergrondinfo, misschien was jij wel enorm aan het zuigen en treiteren o.i.d.

12. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    vind het ook een beetje kort van stof, meer uitleg over het verhaal, en ook vooral joun eerlijke rol hierin, voor er een eerlijk oordeel gegeven kan worden.

ik weet van mezelf dat mensen me heeeel kwaad kunnen maken, en ja ik hab toen ook wel eens de deur dicht gesmeten (kamer) en helaas bam het glas er uit, de oorzaak was frustratie, onmacht verdriet, (ivf periode)

13. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Denk niet dat wij je advies kunnen geven.. Je mag natuurlijk wel van je afschrijven. ;)

Denk dat het wel belangrijk is dat jullie er over praten.. En waar die woede vandaan komt (misschien weet je dat ook wel).. Al met al zal het je man ff te veel zijn geworden en reageerde ie het af op de deur.

Succes!

14. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Vreemd topic dit...

15. MamaVanGilani

Ts reageert ook niet meer..

16. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Ik zou eerst ff kijken waar dit gedrag vandaan kwam. Wat zijn frustraties zijn.
    Wij weten het verhaal natuurlijk niet.
    Toen k nog geen kind had gooide ik ook wel eens met dingen of gooie met deuren.. Soms doe je dat alshet je teveel word.
    En ik ben totaal niet gewelddadig haha.

17. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik zou het er met hem over hebben en niet met ons....

18. MamaVanGilani

Denk dat iedereen weleens uit zn slof schiet..

19. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Dat wel. Maar dit soort agressieve gedrag is niet iets waar ik genoegen mee zou nemen.

20. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Hier was dit het begin van geweld. Het begon met de deur, daarna de tafel en de muur en daarna IK (hoogzwanger!). Ik ben blij dat ik er weg ben!

MAAR ik ken jullie niet en jullie situatie niet. Ik begrijp wel heel goed dat je erg geschrokken bent. Want ik ken vanuit mijn opvoeding zulke uitingen helemaal niet. Ik vind het ook verre van normaal! Misschien was het wel eenmalig en het is verder een lieve man?

Deel Deze Pagina